اجرای مداوم طرح مقابله با قاچاق سوخت در قصرشیرین

سرپرست فرمانداری قصرشیرین از اجرای مداوم طرح مقابله با قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان و متخلفان عرضه خارج از شبکه این سرمایه ملی در این شهرستان مرزی خبر داد.

محمد نجفی سرپرست فرمانداری قصرشیرین در حاشیه نشست با سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان گفت : سوخت به عنوان یک سرمایه ملی است و ما اجازه نخواهیم که سودجویان شرایطی فراهم کنند تا این سرمایه هدر برود.

وی اظهار کرد: طرح برخورد با قاچاق سوخت به خوبی در چند روز اخیر با جدیت در شهرستان اجرا شده و با همکاری شورای تامین شرایطی فراهم می‌کنیم که عرصه بر متخلفان عرضه خارج از شبکه سوخت تنگ شود.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: کوله بری به عنوان یکی از ظرفیت‌های مرز پرویزخان بزودی در این شهرستان اجرا خواهد شد و مردم قصرشیرین می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان در این دیدار گفت: از طرح‌های که منجر به ارتقای وضع معیشت مرزنشینان باشد استقبال کرده و آماده همکاری هستیم.

رضا قربانی افزود: قصرشیرین ظرفیت‌های خوبی برای کمک به مردم شهرستان دارد و اجرای طرح کوله بری برای منتفع شدن مردم یکی از این پتانسیل‌ها است.

وی گفت: برای مقابله با قاچاق سوخت همکاری لازم را با سازمان‌های همجوار انجام می‌دهیم و بعداز اجرای طرح موفق برخورد با قاچاقچیان سوخت تلاش می‌کنیم با کنترل‌های لازم علاوه مقابله با هر گونه قاچاق سوخت و کالا به توسعه تجارت در این مرز کمک کنیم.

او اضافه کرد: پرویزخان از مرز‌های مهم و راهبردی کشور در حوزه مبادلات تجاری با کشور عراق است و هم اکنون روزانه بیش از ۲ هزار کامیون کالای صادراتی و سوخت در آن تخلیه و بارگیری می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار