تدارک ۱۱۰ برنامه متنوع برای هفته بسیج خرمشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از آماده سازی ۱۱۰ برنامه برای اجرا در هفته بسیج توسط بسیجیان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: همزمان با هفته بسیج با همراهی تمامی بسیجیان شهرستان ۱۱۰ عنوان برنامه در این شهرستان اجرا می شود.

او گفت : دیدار با امام جمعه آغازگر این برنامه ها از فردا دوشنبه با شعار بسیج جهاد خدمت و سازندگی و بسیج امید ملت ایران خواهد بود و با تجمع ۵ آذر در مسجد جامع برنامه پایانی هفته بسیج اجرا می شود.

او برگزاری برنامه یوسف با حضور بسیجیان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در مسجد جامع خرمشهر ، برگزاری نمایشگاه در طول هفته بسیج با موضوع دستاوردهای بسیج ، ویزیت رایگان در مناطق محروم و دعوت از مسولین اجرایی برای دیدار چهره به چهره و حضور در این مناطق را از جمله برنامه های تهیه شده برای اجرا در این هفته برشمرد.

سرهنگ لویمی گفت :دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و همچنین برگزاری رزمایش کمک های مومنانه، اهدای جهیزیه، و لوازم تحریر در این هفته انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر از برگزاری دوره ای حرفه آموزی در جهت ایجاد بستری برای اشتغال در مناطق شهرستان خرمشهر و هماهنگی با شورای شهر برای اعمال تخفیفات ویژه در عوارض ساخت و ساز در هفته بسیج نیز خبر داد.

بنا بر گفته های او برگزاری نشست های بصیرتی با در پیش رو بودن ایام انتخابات و  برگزاری اردوهای راهیان دانش آموزان در دو ماه آبان و آذر دیگر برنامه های بسیج در این هفته خواهد بود.

سرهنگ لویمی با اشاره به مقاومت فلسطینی هم گفت: در غزه امروز بدون تانک و بدون گنبد آهنین بیش از ۴۰ روز از جنگ گذشته و در حال نبرد با دشمن صهیونیستی هستند و این الگو گرفته از مقاومت جمهوری اسلامی ایران است‌.

برچسب ها: هفته بسیج ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.