رضا پهلوی دستور اخراج مسعود بهنود از بی‌بی‌سی را داد؟

مسعود بهنود از کارمندان قدیمی بی‌بی‌سی فارسی اخراج شد؛ این اخراج پس از افشای یک فایل صوتی که به تازگی از بهنود منتشر شده بود اتفاق افتاد.

 بهنود از بی‌بی‌سی اخراج شد. فهمیدن اینکه این اخراج کار «گاو مهربون» بوده یا «سگ هار» خیلی دشوار نیست. بی‌بی‌سی در یک ماه اخیر چهره بی‌ناموس و خشنی از خود در حمایت از اسرائیل به نمایش گذاشت. اسرائیلی که موشه‌دایان گفته بود «اسرائیل باید مثل یک سگ دیوانه باشد، آن‌قدر خطرناک که اذیت نشود و عذاب نبیند» و بی‌بی‌سی فارسی نیز دقیقاً مثل همین سگ دیوانه شده بود.

این ویژگی کافی بود تا امثال بهنود که شخصیت انسان‌دوستی از خود بروز می‌دهد در این وانفسا‌ها با منع و اخراج مواجه شود و اسم آن را بگذارند «جدایی خودخواسته بهنود از شبکه».


بیشتربخوانید


اما برای اخراج بهنود فقط سگ هار دیوانه‌بودن کافی نبود. او اخیراً در یک فایل صوتی لورفته گفته بود: «رضا پهلوی اندازه یک گاو مهربون هم نمی‌فهمه و مردم ایران مثل خر افتاده‌اند دنبال او». این هم می‌تواند دلیلی بر اخراج او باشد و این را به حساب لگدی که از آن گاو مهربون خورده است، بگذاریم.

البته نه به این معنا که شبکه لندنی از خرخواندن مردم ایران متأثر شده یا از گاو خواندن رضا پهلوی. مشخص است که انگلیسی‌ها مشکلی با این تعابیر ندارند، فقط از این‌جهت که آن حرف‌ها نشان می‌داد بدنه بی بی سی یک مشت مرده متحرک جلوی دوربین هستند که برای ماهی چندهزار پوند دستمزد حاضرند شرافت و وجدان انسانی خود را بفروشند!

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۳:۲۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
در این اوضاع به هم ریخته ، دست همه رو شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
مردم ایران بیشترشون آگاهند دیگر محال هست دنباله کسی باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
رضا پهلوی وپادشاهی را باید دیگر در زباله دان تاریخ دنبال آن گشت / پادشاهی حکم کردن برا قرون وسطی وانسانهای عقب افتاده معنی دارد /
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۳:۲۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
پالانی بی اصل و نسب
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۴:۲۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
این بدبخت هم به زباله دان تاریخ رفت مثل بقیه وطن فروش ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
این جمله تون یکم ایراد داره ها "بی‌بی‌سی در یک ماه اخیر چهره بی‌ناموس و خشنی از خود در حمایت از اسرائیل به نمایش گذاشت" لاتیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
شاید کرامت انسانیشو برداشته رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
لعنت خدا بر همشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
اتفاقا نباید گفت بی بی سی یک مشت مرده متحرک هستند،باید گفت یک مشت بی شرف پست و نامرد که برا پیشبردن سیاست کثیف انگلیسی حاضرند مردم ایران رو با عوام فریبی به چاه و لجن بکشند و حتی قتل عام شوند