چرا برخی جریانات نسبت به سونامی بی‌حیایی در جامعه سکوت کرده‌اند؟

یکی از توجیهات برای فرار از مسئولیت شرعی و قانونی در مقابل حرام شرعی و حرام سیاسی کشف حجاب این است که تذکر لسانی جواب نمی‌دهد و باید کار فرهنگی کرد.

مهم‌ترین غنائم جریان سلطه و اذنابش از آوردگاه فتنه بسیار پیچیده و خطرناک پاییز ۱۴۰۱ عبارت است از:

۱- تثبیت موقعیت خود در ادراک‌سازی و تصمیم‌سازی برای برخی از مسئولان جمهوری اسلامی و به‌دست گرفتن مدیریت راهبردی آن‌ها از طریق اقتدار رسانه‌ای و جنگ شناختی و نفوذی‌های خود در مناصب تصمیم‌ساز.

۲- شکستن سد عفاف و حجاب با ایجاد سونامی بی‌حیایی و عفت‌زدایی از جامعه و هر روز بیش از روز پیش در این دو محور به پیشروی خود ادامه می‌دهند.

اگر بخواهیم این موضوع را مشابه‌سازی کنیم با حملات وحشیانه رژیم غاصب و جعلی صهیو‌نیستی به غزه، می‌توانیم این‌گونه تحلیل کنیم، در جریان فتنه پیچیده پاییز سال ۱۴۰۱، دشمن طی چهار ماه با جنگ ترکیبی، افکار عمومی و افکار مسئولان را تحت شدیدترین بمباران‌های رسانه‌ای و شناختی خود قرار داد تا مردم و مسئولان زمینگیر شوند و توان دفاعی خود را از دست بدهند و چنین شد.

سپس به ارتش ترویج بی‌حیایی خود، با نماد کشف حجاب، دستور پیشروی دادند. یک‌سال گذشت، ارتش بی‌حیایی دشمن با سرعت فوق تصور به پیشروی خود ادامه داده و همچنان درحال پیشروی است و، اما در جبهه انقلاب، در این یک‌سال گذشته چه خبر بوده و چه خبر است؟! در یک کلام سردرگمی، استیصال، اختلاف، تردید و بی‌عملی!


بیشتربخوانید


برخی تحت تاثیر جنگ شناختی دشمن در تله مارپیچ سکوت گرفتار آمده و بر این باورند که اکثریت جامعه با ارتش بی‌حیایی همراه یا موافقند، لذا در سکوتی مرگبار و ترس‌آلود به مرگ تدریجی و فروپاشی فرهنگی و اجتماعی رضایت داده‌اند، افراد وابسته به این طیف عمدتا یا در مناصب قدرت جا خوش کرده‌اند یا از این مناصب ارتزاق می‌کنند یا شبکه‌ای از رسانه‌های زرد را مدیریت می‌کنند، مانند صاحبان رسانه و احزاب قدرت‌طلب که برای آن‌ها هیچ‌چیز مهم‌تر از به‌دست آوردن قدرت و بقا در آن نیست. این‌ها معمولا منافع فردی و گروهی خود را پشت شعار «حفظ نظام» و «افزایش مشارکت» مخفی می‌سازند، اما دُمشان آنجایی می‌زند بیرون که در دعوای سهم‌خواهی انتخاباتی حاضرند آبروی کل نظام را به باد دهند.

نشانه دیگر این جماعت «روشنفکرنمایی» و تقلید تهوع‌آور از غرب‌پرستان در ادبیات و اطوار‌های سیاسی و ژورنالیستی و ژست نواندیشی است تا به آن‌ها انگ بی‌سوادی و عقب‌ماندگی نخورد، همان‌هایی که «تارگت» را به هدف، «کتگوری» را به مجموعه و «مرسی» را به ممنون ترجیح می‌دهند؛ گویا این جماعت دین جدید و خدای جدیدی برگزیده‌اند! جریانی که عملا از جریان انقلاب خارج شده‌اند و به اردوگاه دشمن پیوسته‌اند و در جریان دشمن نیز جایی ندارند و تا عرض و آبروی‌شان را نبرند به آن‌ها بهایی نمی‌دهند.

این‌ها آدمی را به یاد تقی‌زاده‌ها، آخوندف‌ها، میرزاآقاخان کرمانی و میرزاملکم‌خان‌ها می‌اندازند؛ و اگر بخواهیم مثال‌های نزدیک‌تر به دوره خود بزنیم، جریان به اصطلاح چپ خط امام پر است از این آدم‌ها که روزگاری در انقلابیگری چنان گوی سبقت را از دیگران ربوده بودند که امثال شهید بهشتی را نماد اسلام آمریکایی معرفی می‌کردند، اما روزی دیگر برای خوش‌رقصی در پیش اربابان غربی خود از یکدیگر سبقت می‌گرفتند و برای پروژه «سکولاریزاسیون» جمهوری اسلامی، شبانه‌روز مجاهدانه! تلاش می‌کردند و برخی از ایشان کارشان به ارتداد کشید و این سنت الهی است «ثم کان عاقبه الذین اساوالسوای ان کذبوا بایات ا... وکانوابهایستهزئون».

این جماعت برای توجیه انفعال بزدلانه خود در مقابل پیشروی ارتش بی‌حیایی دشمن، استدلال‌هایی را دست و پا کرده‌اند تا ضمن سرکوب وجدان‌های خمارشان، با زیرکی به‌زعم خیال باطل‌شان، از اتهام استحاله فرار کنند. یکی از توجیهات ایشان برای فرار از مسئولیت شرعی و قانونی در مقابل حرام شرعی و حرام سیاسی «کشف حجاب» این است که تذکر لسانی جواب نمی‌دهد و باید کار فرهنگی کرد، باید از مدارس شروع کرد و....

سؤال، آیا شما خود در این رابطه کاری مؤثرکرده‌اید؟ اصلا این مسأله جزو اولویت‌های شما هست؟ آیا شما، نعوذبالله ازخدا بهتر و بیشتر می‌فهمید که امر به معروف را واجب گردانید و بسنده به کار فرهنگی نکرد؟! و چرا دشمن که در کار فرهنگی و رسانه‌ای به‌مراتب از ما قوی‌تر است، بسنده به کار فرهنگی و رسانه‌ای نمی‌کند و «فتح نرم خیابان» را توسط ارتش بی‌حجاب‌ها با جدیت تمام و در اولویت پیگیری می‌کند؟!

منبع: روزنامه جام جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
با بی حجابی برخورد کنید جامعه زنان در خطر بی عفتی و بی حیایی است ،بی عفتی زن باعث ویرانی خانواده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
حجاب قانون خداست و باید اجرایی بشه و گرنه فسادهای دیگه در پی اش خواهد اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
قانون عفاف اجتماعی و صیانت از خانواده چیشد چرا اجرایی نمیشه واقعا جای تاسفه وقتی زنان برهنه داخل جامعه جولان میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
یه جواب به کسانی که بجای دین، دم از قانونی بودن حجاب میزنن
داداش قانون ذاتا دارای ارزش نیست مخصوصا اگر توسط عده ای خاص و مخالف خواست مردم باشه اون چیزی که به حجاب ارزش میده دین و روح دیانت هست نه قانون با حجاب معامله قانون نکنید که مردم رو از همین ذره دینی که براشون مونده هم بری میکنین و حتی اگر تن به حجاب به عنوان قانون بده جون اعتقادی بهش نداره دیندار نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
اینایی که میگن حجاب قانون کشوره و باید رعایت بشه من چنتا سوال دارم ازشون. مگه تامین مسکن و کار و راحتی مردم قانون نیست؟ مگه افزایش حقوق به نسبت تورم قانون نیست؟ مگه مبارزه با پولشویی و غارت بیت المال قانون نیست؟ مگه ارائه تسهیلات اسلامی بانکی قانون نیست؟ مگه کنترل قیمت ها قانون نیست؟ مگه حقوق شهروندی قانون نیست؟ تو یه ماه سه بار از داروخونه دارو گرفتم نزدیک 400 هزار تومن ازم دزدی کردن، کی پاسخگوست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
در ادامه سوالات شما، من هم یه سوال دارم. افرادی که قانون یه کشور رو وضع می کنند، توسط چه نیرویی و به چه شکلی انتخاب می شوند؟ اگر تعیین کننده مردم و روش تعیین هم انتخابات باشه، پس 10 درصد مردم دارند برای 90 درصد باقی مونده قانون وضع می کنند. الکی قانون قانون نکنید. قانونی که توسط مردم نیم قرن پیش برای مردم الان وضع شده باشه، فقط به درد نوشتن تو کتاب تاریخ میخوره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
به جای افزایش سن بازنشتگی فکری برای بی حجابا بکنید قانون جدی تصویب کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
از قدیم گفتند هرچی بکاری همون رو درو میکنی. این افراد که از مریخ وارد مملکت ما نشدند. اینها دست پرورده همین نظام و همین سیستم آموزشی و همین رسانه به اصطلاح ملی هستند. حالا هرچقدر دوست دارید، اهمال کاری های خودتون رو گردن آمریکا و اسراییل و رسانه های غربی بندازید. اون موقعی که باید، صدای این مردم رو نشنیدید. حتی همین الان هم با سانسور و سرکوب، جلوی گوش هاتون رو گرفتید. حالا چوبش رو بخورید، نوش جونتون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
خودشون هم متوجه نیستن که با بی حجابی چطوری اول روح خودشون رو مریض و بیمار میکنن
شاید اولش محض خوش گذرونی و مثلا آره ...
ولی بعد از اینکه ازشون سواستفاده شد میفهمن که چه اشتباهی کردن
این افراد برای ازدواج و بعد از ازدواج دچار مشکلات فراوانی میشن

اگر بی حجابی پاسخگوی روان زنها بود الان توی غرب دنبال راه چاره برای این وضعشون نبودن

مثل کالا باهاشون رفتار میشه
و کالای دست چندم بوی نا میده

حتی توی قرآن اولین چیزی که اشاره شده این هست که حجاب اول برای خود زن و امنیتش بهتر بعد بقیه و جامعه
چون امنیت ارتباط مستقیم با روح و روان انسان داره

ای کاش میفهمیدن و درک میکردن چه بلایی دارن سر خودشون میارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
مردم ناظرن که الویت های زندگیشان گم شده و خارجی ها هم از شرایط فشارهای تحریمی آگاه اند و بنفع خود بهره میبرن تا غبه اعتراض در جامعه بشکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
بی حیایی کدومه ؟
یعنی چندین میلیارد رو کره زمین روسری سر نمیکنن بی حیا و بی عفت هستن؟
این چه استدلالیه آخه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
شما به دنبال استدلال هستی . اما مثل اینکه اطلاع نداری ، در استدلال عقلی ، تعداد نفرات در درست بودن چیزی تاثیر نداره . حتی اگر میلیارد ها نفر باشن . در طول تاریخ اقوامی که ظلم و گناه کردن و نابود شدن ، کم نبودن . پس اگر میلیاردها نفر دارن اشتباه میکنن دلیل بر درست بودن کارشون نیست‌ . خواهشا منطقی فکر کنید تا در دام مغلطه نیفتید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
فکر کنم از دور ورت خبر نداری همین الان چه خبره دنیای خارج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
اشتباه لایک دادم......چرند نگو....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
والا توی کشورهایی که بی حجابی آزاد مثل اینا نمی یان بیرون
اونها میدونن توی چه مکانی باید چی بپوشن و چطور رفتار کنن

ولی اینجا همه جاش و همه مکانها برای این عده مثل تالار عروسی میمونه
انگار اومدن عروسی

شورش رو درآوردن
خجالت آوره

والا بخدا قبل از اینکه جلب توجه کنن تهو آوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
تازمانی که انسان به آنچه دراطرافش هست بادیده بصیرت وهمراه باتعقل نگاه نکنددین باورنخواهدشدودرنتیجه همه هنجارهارازیرپاخواهدگذاشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
چون مسولین
به ظاهر اجرا کننده دین اسلام هستند دیگه کنترل جامعه از دستشون در رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
دختره یک کلاه گذاشته روی سرش و آرایش داره. تیپش کاملاً تیپ مجلس رفتن است نه در اجتماع حاضر شدن. واقعاً شرم آوره.
اینها از بی عقلی است چون فرق بین اجتماع و مجلس رفتن رو نفهمیده اند
Germany
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
کلاه نباید بزاره بدون پوشش سر ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
سکوت نکردن شما شورش را در آوردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
بذارید هر کی هر جور دوست داره زندگی کنه.این مملکت فقط برای شما نیست.
مگه به اون دنیا اعتقاد ندارید؟ چرا مردم رو آزار میدین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
اگه اعتقاد اون دنیا داری به فرمان پیامبر عمل کن
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۸:۰۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
مرزهای بی سوادی رو جابجا کردین. ایران کشوری که پوشش و حجاب تو قانون اساسیش ذکرشده. یعنی باید پوشش درست باشه وگرنه خلاف قانون رفتار کردنه. هرجوری زندگی کردن مال زندگی تو جنگل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
چرا برخی جریانات نسبت به سونامی دزدی و اختلاس مسولان در جامعه سکوت کرده‌اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
تاریخ ایران اگر 700 هزار سال هم بود!!! تا وقتی که عقل و منطق و انصاف و انسانیت و همراه با باورها و اعتقادات متنوع جامعه ایران بزرگ رادر کنار هم قرار ندهیم تا نتیجه ای درست و اساسی و ماندگار حاصل شود همین آش و همین کاسه است اینکه امروز برای چیزی عجیب یعنی نوع پوشش وقت و انرژِی و هزینه بیهوده صرف می شود نتیجه همین بی فکریها تعصبات بیهوده است . آدِم باید آدِم باشی ! کل قضیه همین است و تمام...فرد بی اخلاق وبی حیا و متجاوز و هرزه و نافرم و دچار مشکلات و انحرافات جنسی و هوسران و... هر جایی باشد با هر نوع پوششی کار خودش را می کند. در کل جهان در مکانهای عمومی کسی نمی تواند لخت بگردد تمــــــــــــام .. . کشورهای اسلامی در این زمینه پافشاری و تعصب ندارند تمـــــــــــــــام ... اینکه ما داریم اسلام ناب را پیاده می کنیم دقیقاً حرفهای خوارج در صدر اسلام است و بس... پس اگر اصرار دارید که مردم را مجبور کنید به حجاب اجباری از چند حالت بیشتر خارج نیست یا خوارج هستید یا ساده لوحانی که فکر می کنند حتماً باید مردم را در این زمینه محدود کنند تا بهشت برین بر آنها واجب گردد! و راز نیازها و عبادت هاشان ضایع نگردد! و یا افرادی هستید که از این موضوع هم کاسبی برای خود راه انداختید و یا در آخر دشمنان خونین این مرز و بوم و مردمان آن هستید چرا که خوب میدانید با پافشاری و اذیت کردن مردم آنها را از دین و نظام دور می کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۰۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
سه ساعت منبر رفتی دری وری میگی. نمیفهمی یکی از مصادیق حفظ امنیت اجتماعی و خانوادگی رعایت همین حداقل های پوششیه. شما برای چشم چرونی خودت نمیخواد طرفداری از بی حجابی کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
چرا برخی نسبت به گرانی تورم افسارگسیخته بی تفاوت هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
خدا لعنت کند مسیولین منافق که باعث این وضع شدندرییسی و قالیباف و اژه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
خدا خودتو لعنت کنه که چشمتو میبندی دهن گشادتو باز میکنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
با بی حجابان بی حیا برخورد قانونی کنید جریمه های میلیاردی واخراج از ایران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
hvhn
۱۳:۵۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
الناس علی دین ملوکهم...فرمایش حضرت علی ...وقتی رهبران جامعه بی اخلاق و فاسد و رانت خوار و دروغ گو و... هزار رزیله رو دارند دیگه از مردم انتظار نداشته باشید..فرش رو برای مردم نبرید
Netherlands
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
مراقب باش ملت شما تندروها اخراج نکنند چون هیچ کشوری هم شما رو راه نمیده
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۲۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
طبق قانون اساسی یک ایرانی رو نمیتونی سلب تابعیت کنی عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
ببخشید. نمیدونستیم ممکلت ارث آبا و اجدادی شماست. بماند که تو این شرایطی که امثال شما برای مردم به وجود آوردند، اخراج از ایران یه پاداش به حساب میاد، نه تنبیه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
بی ححاب = شکنجه گر مردا و جوونا
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۳:۱۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
دخترای دانشگاهمون و سرکارمون هم خوشگل ها و هم معمولی ها دستخورده دوستا و همکارام شدن و بعد ولشون کردن. اینجوری دیگه ازدواج کردن برام داره بی معنی میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
کسی هم زن تو نمیشه خیالت راحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
مردم وقتی دیدن ریس ارشاد گیلان که مصاحبه میکرد دنبال زیست عفیفانه هستیم اینجوری از آب در اومد ،میگن همون بهتر حجاب نداشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
با این سطح منطق و شعور همون بی حجاب باشند بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۳ دی ۱۴۰۲
اگه این طوره که بی‌حجاب ها باید بدترین بلا های جسمی رو به سر خودشون بیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
لطفا همه مسئولین باهم بر علیه بی حجابی وبی حیایی زنان خیابانی کاری کنند و جلوی این بی بندوباری دینی و فرهنگی را بگیرند لطفا سکوت نکنید و به داد جامعه برسید
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۲:۵۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
برخورد شود لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
طرف زنگ زده ب شبکه ماهواره یی گفته من هم ب خدا اعتقادداشتم هم حجاب داشتم ولی ازوقتی مسولین دزدی می‌کنند دیگه اعتقاداتموگذاشتم کنار مشکل از اساس هس ک مردم ازدین برمیگردن نکن برادرمن کار زشتیه خجالت بکشید مردمو بی دین کردید!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
شرایط سخت برای ما هم هست پس چرا از این کارها نمی کنیم؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
طرف اگه عقل داشت می فهمید که مسئول و مدیر نماد دین و اسلام نیستن که الگو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۲:۰۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
شعور قد جلبک. الان مسوول بره خودشو بندازه تو چاه خودتو می ندازی تو چاه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
چرا جواب های بیخود میدید؟
مردم مگه دین مردم از کجا اومده؟ مگر مدعیان دین نبودند که به ما دین رو یاد دادن
الان کاملا منطقی هست وقتی طرف میبینه همونی که دین رو ازش یاد گرفته داره خودش علیه دین عمل میکنه نسبت به اون دین شک کنه
من افرادی رو دیدم که میگفتن اون دنیا وجود نداره وگرنه همین هایی که به ما یاد دادن اون دنیا هست این کارها رو نمیکردن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
چرا مسولین ک اختلاس می‌کنند بی حیا وبی شرافت نیستند ولی اینها ک ازلج مسولین کشف حجاب کردن بی حیان خوب اینها هم چون مسولین اختلاس می‌کنند وکاری براشون نمی‌کنند اونها هم ب نشانه اعتراض کشف حجاب کردن چون همشون یا بیکارن یا بی پول چرا گندکاریهای مسولین درنظرنمیگرید!!
Iran (Islamic Republic of)
عابد
۱۲:۳۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
از ماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
تنها. راهش جریمه سنگین ،نحوه دریافت جریمه، انجام هر کار ثبتی و اداری ،تصفیه حساب کردن ، ببینم کسی دیگه جرات داره قانون حجاب را رعایت نکنه....
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۲:۰۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
بی حجابی زشتی ظاهر و حکایت از آلودگی باطن دارد خانمها و دختران بی حجاب در آینده تاوان سختی خواهند پرداخت قوانین الهی را نمی توان به تمسخر گرفت ریشه اصلی این بی حیایی ها فقدان آگاهی و فهم درک لازم می باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
نیروی انتظامی که کلا بی خیال شده
Italy
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
جواب این سوالات خیلی مشخصه ..حجاب اصلا توجیهی نداره و یک امر غیر عقلانی و غیر شرعیه..انسان کرامت ذاتی داری و حجاب تاثیری رو این کرامت نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
یک بار تا حالا لای قرآنو باز کردی؟ سوره نور را بخون
جالبه مخلوق بهتر از خالق تشخیص میده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
تو زرت و پرت نکنی بهتره.
تو اگه کرامت به حجاب نیست به خواهر و مادر و همسرت بگو لخت بیان بیرون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
احمق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
چرت نگو حتما هرزگی خوبه و کرامت دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۳۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
حجاب اقتصادی رو بر دارین شما
حجاب انسانی خودش درست میشه.
یکم طرز فکر خودتونو به سمت مسوولان ببرین نه مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
با پولدار بی حجاب و بی حیا چه کنیم؟! اون که مشکل اقتصادی نداره. با معاند چه کنیم؟! اون که کمر بسته برای ضربه زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
وقتی ۴ دهه هر آنچه بود از مردم گرفتن نتیجش میشه همین..

انسان خوی حیوانی هم دارد که کنترلش به دست مسولین نیست.


اونم مسولین مفسد و ریا کار و دروغگویی که هیچ وعده ای رو نمی تونن انجام بدن ..


این جوامع روند نابودی به خود میگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
Hashem
۱۱:۲۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
به همه بانوان ایران زمین ، سوره مبارکه نور آیه ۳۰ .خدا در قرآن صراحتا فرموده که حجاب داشته باشید.
در ضمن در شب معراج پیامبر اکرم در جای از عالم برزخی پیامبر زنی را دید که از گیسوان ش آویزان بود و فریاد میزد وقتی سوال کرد پاسخ داد که از بی حجاب ها بوده.
البته چه مرد و چه زن باید در محافل عمومی پوشیده باشند.
یکجا خواندم که نوشته بود مرد از دیده کاهش تحریک میشود و زن از طریق صدا .هیچ کس رو در قبر دیگری قرار نخواهد داد ،اما از آن لحظه باید ترسید که داریم مورد حساب قرار میگیریم و میبینیم هر آنچه که در این دنیا کردین چه نتایجی داشته.انجا نمی‌توانیم انکار کنیم چون قرآن به روشنی و شیوایی همه چیز را بیان داشته..... خود دانین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
متاسفانه اونی که تبلیغ حجاب میکنه خودش ظاهر و باطنش درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
بی‌حیا شما هستید که خود را عقل کل می‌دانید و فکر می‌کنید همه‌ی آدم‌ها باید شبیه شما باشند! دوران زورگویی خیلی وقته به سر آمده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
زور نیست قانون است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
تا کی باید با حاشیه سازی جامعه رو باهم درگیر کرد ؟
بهترین راه آزاد گذاشتن و حق انتخاب دادن به مردم هست و احترام به یکدیگر مثل خیلی از کشورها اسلامی اطراف خودمون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
اونهایی که میگن هرچیزی جای خودش تو نهج البلاغه چرا یک خط در مورد حجاب نیست اما در مورد اقتصاد خیلی زیاد تا دلت بخواد هست
-
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
در نهج البلاغه اگر چیزی نیست پس جزو واجبات دین نیست ! این چه جور منطقی است ؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۳۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
اینا به نهج البلاغه اگه عمل کنن که این حال و روز ما نیست اخوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
۴-حضرت رسول اکرم (ص) : یک گروهی که وارد جهنم می‌شوند، زنان بدحجابی هستند که برای فتنه و فریب مردان، خود را آرایش و زینت می‌کنند. (کنزالعمال، ج ۱۶، ص ۳۸۳)
کپی کردم از اینترنت دهنت بسته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
سوره نور در قرآن در مورد حجاب و عفافه
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۲:۰۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
تو نهج‌البلاغه چیزی راجع به تند رانندگی کردن هم چیزی نگفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
کشورهای مسلمان اطراف ایران کم نیستند؟ اونها چکار کردند؟ آیا با مردم جنگیدن آیا اقتصاد و معیشت مردم رو به نابودی کشوندن آیا آزادی مردم رو سلب کردند ؟
مردمشون هم راضی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
منظورتون افغانستان كه نيست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
لایحه تا تصویب نشه همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
تا جونت در بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
دولت فعلا مملکت رو ول کرده،نه نظارتی نه مدیریتی در هیچ جای مملکت نیست،نه در اقتصاد،نه در فرهنگ،نه در ورزش و ....،ملت هر کار دلش میخواد میکنه و سرگرمه
دولتم از اون طرف با خیال راحت خودش هر کار دلش میخواد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
تبریک بابت افزایش سن بازنشستگی. تبریک به مجلس. بابت تصویب طرحی دیگر بر ضد مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
مشکلات ایجاد شده به خاطر نافرمانی مدنی است که در تمام زمینه ها شکل گرفته
میاونید امتحان کنید بگید حجاب آزاده تا ببنید بعدش چقدر پوششها متعارف میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
یعنی از شعب ابی‌طالب بدتره که مسلمونا تو سخت‌ترین شرایط اقتصادی و ... بودند اما ایمانشونو حفظ کردن
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۰:۵۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
به زور نمیشه کسی رو مجبور کرد نماز بخونه و مسجد بره روزه بگیره یا .......مردم خودشون انتخاب میکنن
-
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
در نماز و روزه بله ولی در فساد باید جلوی فاسد گرفته شود حق انتخابی هم وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
میتونه که از قانون کشور پیروی و احترام بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۲:۱۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
خب اینطوری دزدها و قاتل ها و متجاوزا و .... ول بچرخن دیگه خودشون انتخاب کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
کسی نمیخاد به زور کسی رو به بهشت بفرسته و قرآن و نمازخون بشه باید به قوانین کشور و جامعه اسلامی احترام بزاره و دهن کجی نکنه و اگرم انجام داد سخت مجازات بشه تا بدونه هر جرمی تاوان داره و قرار نیس هرکی با هرلباس و پوششی که بخاد میتونه بچرخه و امنیت و عفت عمومی جامعه را مخدوش کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
نماز وروزه ورفتن به مسجد و...شخصی است امارعایت حجاب در مکان عمومی ،قانون وعمومی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
کار فرهنگی به شیوه صحیح باید سالها پیش انجام میشد از زمانیکه که مردم داشتن از فرهنگ اسلامی فاصله میگرفتن، الان برای کار فرهنگی خیلی دیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
فطرت انسان هیچ وقت گول نمیخوره هرچقدر هم کار فرهنگی کنی یک چیز سیاه و الکی نمیتونی غالب کنی
Iran (Islamic Republic of)
عابدی
۱۰:۴۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
خدا رو شکر یک رسانه پر مخاطب پا جلو گذاشت و روشنگری کرد، تا مسئولین بیشتر به فکر باشند و در کوچه پس کوچه های کارهای روزمره فراموشکار نشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
اونایی که مدعی کارفرهنگی اند چرا تا حالا نکردند؟؟مگه کار فرهنگی باتذکر لسانی و جریمه قانونی منافات داره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۰:۴۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
بجای این کاربهتره شوهرکنن ""
برن یه شوهرازیه جایی پیداکنن ""
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۰:۳۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
کار فرهنگی را حدود 10 تا 15 سال با شدت انجام دادید و فرهنگ و کار و زندگی مردم و بخصوص جوانان را به پلتفرم های خارجی (فیسبوک ،تلگرام ، اینستا، واتساپ و تویتر و تیک تاک و.....) گره زدید. الان زمان برداشت میوه های این کار فرهنگی شماست. هیچگاه به موقع کاری را انجام ندادید. همیشه منتظر هستید چیزی در جامعه فراگیر شود و بعد به دنبال فیلتر آن و پشت پرده فروش فیلترشکن هستید. تا زمانی که در ظاهر اسلامی و در باطن مادی گرای صرف هستید. گوی سبقت را در بی اخلاقی از غرب خواهید ربود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
وقتی عدالت در جامعه نباشد و گزینش ها فقط برای خودی ها باشد نتیجه اش همین میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
ما این همه فرد فقیر داریم که رعایت میکنن.
این همه افرد داریم رعایت میکنن.
وقتی قرآن تو طاقچه ها باشه و افراد به جای پیروی از احکام خدا فکرو گوششون رو بدن به فضای مجازی و سلبریتیها و غفلت کنن نتیجش همین میشه.
وقتی مجالس تولد و عروسی گناه آلود برگزار میشه و وقتی خانواده ها رعایت نمیکنن و بچه ها رو هم به رعایت تشویق نمیکنن همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۰:۵۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
بی عدالتی ربط چندانی به این نداره
این کارچیزی رودرست نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۰:۲۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
برای اینکه خیلی از حضرات نسبت به سونامی رانت واختلاس و فساد خودشون و فرزندانشون بی تفاوتن.
باشگاه خبرنگاران لطفا به همه مسائل بپردازید و خودتون هم جناحی عمل نکنید ، جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
خودتونو بیشتر از این خسته نکنید... متاسفانه شد آنچه که نباید می شد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
برای بهتر شدن وضع اقتصادی چه کاری انجام داده اید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
عملا هیچ!!!
فقط حرف و شعار
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۲۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
فرافکنی نکن.در کنار تلاش های دولت باید کارهای فرهنگی هم پیگیری بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
این همه فرد فقیر داریم که دارن رعایت میکنن.
چون مشکل اقتصادی داریم باید جرمت حکم خدا و جامعه رو از بین ببریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
به مهدی 10:28
یکی از تلاش های همین دولت در امسال این بود که اردیبهشت گفتند امسال ذخیره گندم بسیار مطلوب و افزایش داشته و قیمت نان افزایش نخواهد داشت،
مرداد ماه وقتی مردم سرگرم تاسوعا عاشورا بودند دو روز قبل تاسوعا صبح از خواب پا شدیم قیمت نان افزایش پیدا کرد آن هم بدون اطلاع قبلی به مردم!!!!!
اصلا ربطی به تورم گرانی هم نداره اصل موضوع نوع برخورد و رفتار سخنان مسئولانه
ایران من، سرزمین وعده های پوشالی
Germany
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
چرا در برابر اين افزايش قيمّت سكوت كرده ايد؟؟ اول دلار رو كرديد ٣ هزارتومن بعد كرديد ١٠ تومن بعد ٢٠ تومن بد.... اينم ارام ارام بود
-
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
بحث بر سر شکم و دلار نیست بحث بر سر بی حیایی و بی شرمی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
جلوی این بین خیلی رو بگیرید مسئولین،واقعا شرم نمیکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
وقتی امنیت را برای این بی حیایی با شهادت نیروهای پاک امنیتی فراهم میکنید همین میشه چرا باید یه جوان پاک ایرانی بخاطر یه عده بی حیا و بی غیرت که در اصل بخاطر دیده شدن و یه سری از مسائل غیراخلاقی اینطور بی حجاب و عفت تو جامعه ول میگرده به دست یه مشت هوس باز برانداز شهید بشوند،بخاطرخون شهیدان با این ول انگاری ها برخورد بشه دیگه تذکر لسانی بی فایده است باید مثل کشورهای غربی به اصطلاح آزاد با این افراد برخورد بشه که طعم آزادی غربی را هم در برخورد با بی احترامی به قوانین کشور بچشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
اشتباه منفی دادم. موافقم اما با ساز و کار قانونی. البته کار فرهنگی باید تعطیل نشه. ضمنا اقتصاد و عدالت اجتماعی هم باید با قدرت پیگیری بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران گفت: صنعت نفت ۹۸ هزار نیرو دارد که ۶۴ هزار نفر از آنها از خانواده ایثارگران هستند که ۳۴ هزار نفر از این افراد در دولت سیزدهم تبدیل وضعیت شده اند.

مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران ادامه داد: ۹۸۲ نفر از فرزندان کارکنان جانباز ۳۰ درصد به بالای وزارت نفت نیز در دولت سیزدهم جذب این وزارتخانه شدند.

صنعت نفت هزار و ۵۸ شهید، هزار و ۲۳۳ آزاده و ۱۱ هزار و ۶۵۳ جانباز تقدیم انقلاب کرده است افزود: وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
بله ،درستشم همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
یکی از سربازهای ارتش بی حیایی مسئولانی هستند که در زمینه تولید و طراحی لباس های نامتعارف و مروج بی حجابی و همچنین کوتاهی در گسترش و راحتی ازدواج جوانان کوتاهی کردند و برای سبقت گرفتن از یکدیگر در اشرافی گری و ترویج زندگی تجملی و لاکچری خود و فرزندانشان از جان مایه گذاشتند
البته مسئولانی که واقعا به فکر باشند و کارشان را درست انجام دهند هم هستند ولی با این وجود چرا در مغازه ها این لباس های زنانه تولید و فروش می‌شود
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۰۹:۴۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
ضمن اینکه حضور مردم لازم و ضروریست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
رفته پیش مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
وقتی دانشمندان قرون وسطی گفتند که زمین مرکز عالم نیست خیلی از رهبران کلیسا با افتراهای فراوان سعی کردند این نظریه را رد و با مطرح کنندگان آن برخورد کنند. اما چه سود که در نهایت عقیده های پوچ با هجمه واقعیت شکست خورده و فراموش می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
لسانی اثر که ندارد اثر معکوس هم داره باید کار فرهنگی میکردیم که نکردیم الانم ارتش بی حیایی دیگه به حد فوران رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
بی‌حیا شمایید که به جوان‌های آزاده‌ی این کشور همچین نگاهی دارید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
الله اکبر از دست این منافقین بی شرم.الله اکبر از دست این ارتش بی حجاب های بی حیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
تذکر لسانی خوب است و در موارد خود حتی واجب.
ولی آنچه که بسیار اذیت کننده است و در ترویج بد حجابی موثر، کم کاری مسئولین است مشکل اصلی حجاب در کشور ما این است که اراده ای برای مقابله با بد حجابی در بین مجوع مسئولین وجود ندارد.
آخرین اخبار