قرآن کریم هدایتگر طبع والای انسانی است

استاندار لرستان گفت: قرآن کریم هدایتگر طبع والای انسانی و پیمانی میان پروردگار و خلقش است.

فرهاد زیویار روز شنبه در آیین اختتامیه سومین جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز جمعه لرستان بیان کرد: تلاوت و انس با قرآن کریم پیمانی بین خداوند و خلق است و انسان باید به این عهد و پیمان نظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه این پیمان تامین کننده دنیا و آخرت است، اظهار داشت: قرآن هدایتگر و تربیت کننده بوده و ماحصل آن اولیا و انبیا الهی است و رحمانیت و رحیمیت ایجاد می کند.

استاندار لرستان عنوان کرد: نقطه مقابل قرآن کریم ظلم و زور و امروز فلسطین مظلوم و مقتدر است و به دلیل اقتدار مورد ظلم قرار گرفته است که سرچشمه آن انقلاب اسلامی و ماحصل آن هزاران کیلومتر دورتر بعنوان مقاومت فلسطین است.

زیویار گفت: سنگین ترین هجمه ها و حملات تمام غزه را فرا گرفته و مقتدرانه همانند نهضت کربلا باقی مانده است، چون قرآن کریم مرجع است.

وی افزود: رحمانیت و رحیمیت از خداوند است و مردم فلسطین برای دفاع از خود و ارزش های اسلام تلاش می کنند و اسرائیل ددمنشانه مردم فلسطین را مورد تهاجم قرار داده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه نهضت عاشورا ماندگار و کفر و ظلم نابودشدنی است، ادامه داد: فلسطین مظلوم هیچ چیز نمی خواهد و شان اعتقادی و انسانی خود را دنبال می کند و به راحتی جان انسان ها را فدا نمی کند.

زیویار افزود: قرآن کریم اقیانوس بیکران و ماحصل آن فلسطین مظلوم و مقتدر است و اقتدار آن صبر و متانت با الگو از نهضت مقاومت و حضرت زینب(س) است.

وی اظهار داشت: درنده خویی صهیونیست ها فراتر از ذات حیوانی است و غزه مظلوم شان والای انسانی خود را با صبر و استقامت حفظ می کند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.