تولید محتوای مناسب تکلیف متخصصان حوزه محتوا

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت : تولید محتوای مناسب در فضای مجازی تکلیف متخصصان این حوزه است

افشار محمدی معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در مراسم افتتاحیه رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه که در مجتمع بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد، گفت : این رویداد در کرمانشاه در سه بخش شامل نرم‌افزاری موبایلی، بازی‌سازی موبایلی و پویانمایی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به موضوعات مشخص شده در حوزه‌های رویداد تولید محتوای دیجیتال، افزود: موضوع محتوایی در بخش نرم‌افزاری موبایلی شامل شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان کرمانشاه با تمرکز بر جاذبه‌های راهیان نور و دفاع مقدس خواهد بود.

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به موضوعات مسابقه، تصریح کرد: موضوع بازی‌سازی موبایلی شامل رزم دفاع مقدس با محوریت عملیات‌های استان و بازی در حوزه‌های تربیتی، تاریخی، دفاع مقدس و ظرفیت‌های گردشگری استان است.

محمدی ادامه داد: در حوزه پویانمایی زندگینامه و روایت شهدای شاخص استان کرمانشاه، تشریح عملیات‌های دفاع مقدس در استان کرمانشاه، رشادت‌های مردم استان در دفاع مقدس و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف با نگاهی به رشادت‌های مردم در دفاع مقدس از جمله موضوعات مشخص شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.