مظلومیت و مقاومت مردم فلسطین در تاریخ ماندگار شد

استاندار لرستان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در حال نسل کشی مردم مظلوم غزه است اما با این اقدام، مظلومیت و مقاومت ملت فلسطین و حماسه صبر آنها در تاریخ ماندگار شد.

فرهاد زیویار در تجمع ضد صهیونیستی مردم خرم آباد و محکومیت جنایات اسراییل در نوار غزه گفت: کشتن دیوانه وار مردم غزه از جمله زنان و کودکان بی دفاع، موجب ذلت رژیم صهیونیستی شده است.

وی تصریح کرد: صبر و مقاومت امروز مردم فلسطین در امتداد نهضت امام حسین (ع) است و همانگونه که حضرت زینب (س) فرمودند چیزی جز زیبایی در کربلا ندیدند ، امروز این مقاومت و روحیه شهادت طلبی مردم غزه عین زیبایی است و آزداگان دنیا نیز بر این امر واقف هستند.

وی بیان کرد: امام حسین(ع) در عین زببایی جان خود را فدای عدالت کرد و امروز نیز ملت فلسطین در ادامه راه نهضت عاشورا، جان خود را برای شان کشورشان نثار می کنند و در مقابل حملات دیوانه وار اسراییل ایستاده اند.

استاندار لرستان ادامه داد: در مقابل ، مشتی درنده خوی ظالم با محاسبات دنیوی، مردم فلسطین را قتل عام می کنند اما بدون شک در آینده اسمی از آنها نخواهد بود و فلسطین با افتخار ماندنی است.

زیویار همچنین گفت: مردم لرستان همانطور که در ادوار مختلف، مدافعان نهضت مقاومت بوده اند امروز نیز از نهضت مقاومت و ملت مظلوم و مقتدر فلسطین حمایت می کنند و خواستار توقف حملات وحشیانه به مردم بی دفاع از جمله کودکان هستند.

گفتنی است تجمع و راهپیمایی های ضد صهیونیستی مردم لرستان در محکومیت اقدامات اسراییل، در نقاط مختلف استان صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.