نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

روز به روز بر ارزش سپاه و بسیج افزوده می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سپاه و بسیج از بهترین و سرنوشت سازترین اقدامات امام راحل است که روز به روز نیز بر ارزش این مهم افزوده می‌شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در دیدار با فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از کارکنان این سپاه اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها به عنوان یک نهاد نظامی محسوب نمی‌شود بلکه تمامی ابعاد انقلاب اسلامی را در بر می‌گیرد و همواره در راستای پیشبرد اهداف متعالی این نظام مقدس تلاش می‌کند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: سپاه و بسیج از بهترین و سرنوشت سازترین اقدامات امام راحل است که روز به روز نیز بر ارزش این مهم افزوده می‌شود.

وی سپاه و بسیج را نهادی راهبردی برای تمامی عرصه‌ها دانست خاطرنشان کرد: بسیج تجلی مقاومت مردم در مقابل استکبار جهانی است و اگر این لشکر مخلص تأسیس نمی‌شد در عرصه‌های متعدد با مشکلاتی روبرو می‌شدیم.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به برخی از اقدامات شاخص بسیج اظهار کرد: محرومیت زدایی، تأمین سلامت، مدیریت فضای مجازی، انسجام جوانان و تأمین امنیت برخی از اقدامات شاخص این نیروی انقلابی محسوب می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: شایسته است مسؤولان بسیج در راستای اقدامات تربیتی برای قشر جوان اهمیت بیشتری بدهند تا از این طریق بشود اقدامات دشمنان را که متمرکز بر این قشر از جامعه است خنثی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.