بیداری امروز جهان در پی مقاومت مردم مظلوم غزه

بیداری امروز جهان که در پی مقاومت مردم مظلوم غزه حاصل شده، بساط کفر و شرک را برخواهد چید و صهیونیست‌های غاصب را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.

مسئول دفتر عقیدتی - سیاسی فرماندهی کل قوا امروز در اجتماع همبستگی مردم مظلوم غزه در رشت با تشریح علل، چگونگی و پیامد‌های تحولات اخیر غزه که با طوفان الاقصی آغاز شد گفت: این تحولات در بستر حقانیت خون‌های پاک و بی گناه انسان‌هایی مظلوم، اما مقاوم و باایمان، زمینه‌ی بیداری وجدان‌های خفته‌ی جهانیان را فراهم ساخت و به وضوح نشان داد که قدرت‌های سلطه گر با اتکاء به کفر و نفاق و دروغ، تاکنون چه بلایی بر سر ملت‌های مظلوم آورده اند و پایه‌های نظام حکومتی خود را با چه جنایاتی، مستحکم ساخته اند.

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی افزود: بیداری امروز جهان که در پی مقاومت مردم مظلوم غزه حاصل شده، بساط کفر و شرک دنیای صهیونیسم و امپریالیسم جهانی را برچیده و آنان را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.

وی تصریح کرد: مجموع بررسی‌ها و تحلیل‌های اذعان شده از سوی جبهه‌ی مقاومت فلسطین نشان می‌دهد که طبق اطلاعات دقیق کسب شده از درون رژیم جعلی اسراییل، حمله‌ی گسترده برای تصرف غزه در دستور کار اسراییل قرار داشت و حماس با اجرای عملیات طوفان الاقصی پیش دستی کرد و علاوه بر این جریان عادی سازی مذاکرات فلسطین با رژیم صهیونیستی را که از سوی سران برخی کشور‌های سازش کار دنبال می‌شد، ناکام گذاشت و اجازه نداد، آرمان‌های فلسطین پس از ۷۵ سال مبارزه و استقامت بر باد رود و قربانی شود.

مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: مجموع بررسی‌ها نشان می‌دهد که عملیات حماس علیه اسراییل غاصب بسیار به جا، به موقع و ضروری بود و دستاورد‌های حاصل از آن، از این پس برای جهانیان بیشتر مشهود خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با برشمردن دستاورد‌های بی نظیر حماس در حمله‌ی اخیر به اسراییل، تصریح کرد: در پی اجرای عملیات طوفان الاقصی، شکست نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که پیش از این به آن می‌بالید، بر همگان ثابت شد و ساختار ارتش این رژیم به هم ریخت و یک شکاف امنیتی عظیمی هم در درون این رژیم جعلی پدیدار شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این قدرت مقاومت بر همگان ثابت شد و تلفات سنگینی بر صهیونیست‌ها وارد آمد که در طول ۷۵ سال گذشته سابقه نداشت و از این مهمتر اسراییل با این شکست، دچار یک بحران مشروعیت عمیق در ابعاد داخلی و بین المللی شد و موازنه‌ی درگیری‌ها به نفع جریان مقاومت تغییر یافت.

مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا زمینه سازی برای بیداری وجدان ملت‌ها و شکستن سد امپراطوری رسانه‌ای دنیای صهیونیسم را از دیگر دستاورد‌های مقاومت مردم مظلوم غزه عنوان کرد و افزود: این وعده‌ی الهی ست که خون‌های پاک و به ناحق ریخته شده، ثمره‌ی خود را در بستر آگاهی وجدان بشری و تحقق زمینه‌های ظهور برجای خواهد گذاشت و استقامت انسان‌های خداجو، عاقبت بر درنده خویی و کودک کشی جریان خزنده‌ی صهیونیسم فائق خواهد آمد.

بیداری امروز جهان در پی مقاومت مردم مظلوم غزه

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در پایان سخنان خود، ایران اسلامی را مرکز ثقل حمایت از مظلومیت و حقانیت فلسطین اشغالی عنوان کرد و با بیان اینکه این جایگاه در بستر درایت و اندیشه‌های بلند و آینده نگر امامین انقلاب حاصل شده، اضافه کرد: اگر سران کشور‌های اسلامی در بستر وحدت و درایت در راستای راهکار‌های ارزنده و اثرگذار، ولی امر مسلمین جهان نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس موضع واحد و قاطعی بگیرند، یقین بدارید که بساط این رژیم غاصب زودتر از آنچه که تصور می‌شود، از منطقه برچیده خواهد شد.

 

برچسب ها: غزه ، اجتماع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.