کمپ بین المللی تکواندو در مازندران ساخته می‌شود

رئیس هیات تکواندو مازندران از ساخته شدن کمپ بین المللی تیم‌های ملی تکواندو ایران در ساری خبر داد.

فیض اله نفجم رئیس هیات تکواندو مازندران گفت:با دریافت نامه موافقت از سوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ساخت پایگاه قهرمانی و کمپ بین المللی تیم‌های ملی فدراسیون تکواندو در شهر ساری قطعی شد.

او افزود:مجموعه استخر داراب شهر ساری که سالهاست به صورت متروکه بلااستفاده مانده با پیگیری‌ها و نشست‌های مداوم ساعی، با دستور وزیر ورزش و با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران پایلوتی برای ملی پوشان به عنوان کمپ بین المللی تیم‌های ملی تکواندو ایران می‌شود.

نفجم در خصوص واگذاری مجموعه داراب، گفت: ماه هاست که برای واگذاری این مجموعه با رییس فدراسیون اقدام کردیم و منتظر نظر نهایی بودیم، کما اینکه این اواخر اخبار ضد و نقیض سرمایه گذاری‌های شخصی هم به گوش رسید، اما با دریافت نامه قطعی و موافقت کلی به صراحت اعلام می‌کنیم که این سرمایه گذاری در جهت رشد و پیشرفت تکواندو ایران است و برای اینکه به نتیجه خوب هم نه، بلکه عالی برسیم همه مجموعه تکواندو مازندران در این راستا به فدراسیون تکواندو کمک می‌کند.

رئیس هیات تکواندو مازندران افزود: این مجموعه بسیار بزرگ است و مدت زیادی است که متروکه شده و سرمایه گذاری برای بازسازی هم نداشته، بنابراین با دستور وزیر محترم ورزش و حمایت مدیرکل ورزش استان در اختیار فدراسیون تکواندو قرار می‌گیرد تا به عنوان پایگاه قهرمانی و کمپ بین المللی تیم‌های ملی تکواندو شود.

نفجم در پایان گفت: طراحی خوبی برای این مجموعه در نظر داریم که شامل سالن تمرین، سالن بدنسازی، استخر، رستوران، خوابگاه و … است، مطمئن هستم مجموعه‌ای شیک را تا چند ماه آینده به ثمر می‌رسانیم که می‌تواند با میزبانی از اردو‌های تمرینی بین المللی نویدبخش روز‌های خوبی برای آیندگان تکواندو ایران باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.