مرکز نگهداری بیماران اتیسم در همدان تاسیس شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز جامع توانبخشی و نگهداری از افراد دارای اختلال طیف اُتیسم در همدان تاسیس شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با حضور در دفتر انجمن اتیسم همدان، از روند خدمات‌رسانی به کودکان دارای اختلال اتیسم بازدیدی داشت.

او با تاکید به تاسیس مرکز جامع توانبخشی و نگهداری از افراد دارای اختلال طیف اتیسم در همدان گفت: باوجود طیف‌های مختلف اختلال اتیسم و شرایط سخت زندگی خانواده‌ها، باید اقدامات مهمی در حوزه پیشگیری از وقوع این اختلال در کودکان صورت گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید فعالیت‌هایی در جهت توانمندسازی خانواده‌های دارای فرد اتیستیک نسبت به نگهداری از فرزندانشان صورت گیرد در ادامه بر تاسیس و راه‌اندازی مراکز نگهداری این کودکان در صورت اضطرار و بر اساس دستورالعمل‌های موجود تاکید کرد.

حاجی بابایی گفت: قوانین مربوط به راه‌اندازی مرکز نگهداری ویژه افراد دارای اختلال اتیسم وجود دارد و مسئولان استانی باید به این مهم توجه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. 

او در این نشست قول پیگیری امور کودکان مبتلا به اتیسم همدان را داد و گفت: برای کمک به افراد اتیستیک و پیگیری نحوه اجرای وظایف مسئولان در برابر این افراد و مدیران بانک‌های استان برای اعطای تسهیلات، پیگیری‌هایی خواهم داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حد توان و در زمینه‌های گوناگون هر کمکی را بتوانم دریغ نمی‌کنم تا مشکلات این افراد جامعه حل شود و این یک وظیفه خطیر مسئولیتی و شخصی می‌دانم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.