خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

امامان و خطیبانِ جمعهِ شیعه و سنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به بیان مطالبِ سیاسی فرهنگی و اجتماعی بویژه موضوعات غزه و اقتصاد دریا محور پرداختند.

نماز جمعه اهل سنت بندرعباس

 سیدعبدالباعث قتالی خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: مسلمانان باید با اتحاد در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه بایستند.

 نماز جمعه میناب

امام جمعه میناب گفت: اقتصاد دریامحور موجب پیشرفت اقتصادی کشور و استان‌های ساحلی می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مشارکت دادن جامعه محلی در تصمیم گیری‌ها و توجه به بنادر کوچک مهمترین پیش نیاز پویایی اقتصاد دریامحور است.

 نماز جمعه قشم

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه قشم گفت: استان هرمزگان با دارا بودن هزار و ۲۰۰ کیلومتر مرز ساحلی می‌تواند سرآمد و الگوی درآمدزایی کشور در حوزه اقتصاد دریا محور باشد.

 نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ محمدسعید خطیبی، خطیب اهل سنت قشم گفت: ثمره و نتیجه هر گونه رفتاری در این دنیا به خودمان باز می‌گردد و اگر ظلمی روا داشتیم و حقی ضایع کردیم، نمی‌توانیم آسوده زندگی کنیم.

 نماز جمعه حاجی آباد

امام جمعه حاجی آباد گفت: جامعه پزشکی و پرستاری حاجی آباد نیاز ضروری به منازل مسکونی برای اسکان دارند.

حجت الاسلام مهدی دُری افزود: از مسئولان می‌خواهیم این مشکل را برطرف کنند تا پزشکان و پرستاران بیشتری برای فعالیت در حاجی آباد اسکان یابند.

 نماز جمعه بندرخمیر

امام جمعه بندرخمیر گفت: مسئولان نسبت به رفع مشکلات شغلی و مسکن پرستاران توجه کافی داشته باشند.

حجت‌الاسلام شعیب صالحی افزود: جامعه جهانی امروز برای سرنگونی رژیم صهیونیستی همصدا شده اند.

 نماز جمعه جاسک

امام جمعه جاسک گفت: شهرستان جاسک به عنوان شهرستان ساحلی و بیش از ۳۰۰ کیلومتر ساحل بهترین فرصت برای تحقق اقتصاد دریا محور است.

حجت‌الاسلام عباس ذاکری گفت: جوانان و گروه‌های مقاومت در حال انجام عملیات‌های متعدد در منطقه هستند و آرامش و آسایش را از صهیونیست‌ها خواهند گرفت.

 نماز جمعه بشاگرد

امام جمعه بشاگرد گفت: به یاری خداوند شاهد بسیج جهانی علیه جنایات ویرانگر اسرائیل خبیث هستیم.

حجت الاسلام حسین غلامی گفت: بسیج به معنی وحدت، همدلی و ایستادگی در مقابل ظالم و حمایت از مظلوم است.

 نماز جمعه سیریک

امام جمعه سیریک با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاران خدوم و زحمتکش هستند و باید مشکلاتشان رفع و امنیت شغلی آن‌ها تامین شود.

حجت الاسلام محسن سالاری گفت: ایستادگی گروه‌های مقاومت در برابر استکبار جهانی بویژه حماس برگرفته از تفکر بسیجی است.

 نماز جمعه هرمز

امام جمعه هرمز گفت: جزیره هرمز از جنبه اقتصادی به ویژه اقتصاد دریا محور جایگاه ویژه‌ای دارد و استاندار هرمزگان طرح توسعه اقتصادی جزیره هرمز را با موضوع اقتصاد دریا محور اجرا کند.

حجت الاسلام جعفر رستاخیز گفت: جنگ اسرائیل غاصب علیه مردم مظلوم فلسطین روزانه۲۵۰ میلیون دلار هزینه دارد و در آینده این هزینه‌ها بحران بزرگی برای این رژیم غاصب ایجاد می‌کند.

 نماز جمعه توکهور وهشتبندی

امام جمعه موقت توکهور وهشتبندی با گلایه از وضعیت نامناسب جاده توکهور و هشتبندی به میناب گفت: در این جاده روزانه تصادفات مرگباری رخ می‌دهد که تاکنون جان شماری از مردم این منطقه را گرفته است.

حجت الاسلام بهرام سلیمانی مقام گفت: توکهور و هشتبندی قطب کشاورزی خارج از فصل کشور و استان هرمزگان است، اما به علت جاده نامناسب، کامیون‌های حمل محصولات کشاورزی از مسیر جغین رودان رفت و آمد می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.