ثبت ۱۳ هزار و ۳۸۹ درخواست مردم در قالب دیدار‌های چهره به چهره

رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور گفت: حدود ۵۴ هزار درخواست تلفنی همزمان با سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری ثبت شد.

حجت‌الاسلام احمد صالحی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: همزمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری، حدود ۵۴ هزار تماس تلفنی مردم با مرکز سامد به ثبت رسیده است.

وی افزود: افزون بر این همچنین ۱۳ هزار و ۳۸۹ درخواست مردم در قالب دیدار‌های چهره به چهره در چهارمحال و بختیاری ثبت شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور اضافه کرد: هر چند دور دوم سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری به پایان رسید، اما خدمت همچنان ادامه دارد و میز‌های خدمت تا ساعت ۱۸ روز جمعه در استان برای دریافت تماس‌ها و شنیدن مسائل و مشکلات مردم برپا است.


بیشتر بخوانید


صالحی ادامه داد: در ستاد پاسخگویی در چهارمحال و بختیاری با حضور ۶۰۰ نفر نیرو دردو نوبت کاری درخواست‌ها ثبت و تحویل می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین در مرکز بازرسی ارتباطات مردمی ۳۵ موضوع مهم استان که قبل از سفر استانی شناسایی و برای برطرف کردن مشکلات مربوط به این موضوع‌ها به وزارتخانه‌های مرتبط ارجاع داده شده است و مواردی که در کارگروه دستگاه‌های اجرایی حل نشده در کارگروه بین دستگاهی پیگیری می‌شود.

صالحی با تاکید بر تبیین خدمات دولت گفت: هر آن کسی که در دولت مردمی لباس خدمت بر تن کرده در نگاه رئیس جمهور، خادم مردم تلقی می‌شود و باید عزم خود را برای خدمت به مردم جزم کند.

وی تاکید کرد: امید می‌رود با روحیه جهادی مسئولان و حمایت نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد شاهد روز‌های شیرین برطرف شدن مشکلات به جامانده از دوره‌های گذشته باشیم و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به کمترین میزان خود برسد.

صالحی به نیابت از رئیس جمهور از حضور انقلابی مردم چهارمحال و بختیاری در آیین استقبال از خادمان خود در روز گذشته که در جایگاه تقدیر از نظام و بیعت با رهبر معظم انقلاب بود، تقدیر کرد.

وی اضافه کرد: از بانوان، جوانان، ایثارگران و فرزندان این مرز و بوم به دلیل این حضور حماسی قدرشناسی می‌شود و امید می‌رود در قامت خادمی و نوکری شما مردم عزیز بتوانیم وظیفه خود را برای خدمت رسانی به مردم ادا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار