از جریمه قاچاقچیان لپ تاپ و نفت گاز در فارس تا تصادفی که دست قاچاقچی را رو کرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: قاچاقچی لپ تاپ در شیراز بیش از ۵ میلیارد ریال جریمه شد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: پرونده قاچاق ۲۰ دستگاه لپ تاپ به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لار رسیدگی شد. 

او ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: ماموران پاسگاه انتظامی چهاربرکه هنگام بازرسی از خودرو‌های عبوری گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی لار ارسال کردند. 

قاچاقچی نفت گاز در جهرم تعزیر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه افزون بر ۲ میلیارد ریالی قاچاقچی نفت گاز در جهرم خبر داد. 

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: پرونده قاچاق هزار و ۹۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش ۶۷۶ میلیون و ۵۲۷ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان جهرم رسیدگی شد.

او ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای قاچاق کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فراورده‌های نفتی برای توزیع در جایگاه‌های عرضه سوخت، متهم را به پرداخت جریمه نقدی ۲ میلیارد و ۲۹ میلیون ریالی محکوم کرد.

سالاری اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی هنگام بررسی خودرو‌های عبوری این میزان سوخت قاچاق را از یک کامیون کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی جهرم ارسال کردند.

روشدن دست قاچاقچی در صحنه تصادف در لامرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: افزون بر ۲ هزار جعبه سیگار در یک صحنه تصادف در محور لامرد، از خودروی یک قاچاقچی کشف و ضبط شد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: پرونده کشف ۲ هزار و ۱۵۰ جعبه سیگار به ارزش ۴ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال از یک خودرو در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لامرد رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا‌های قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

سالاری تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان لامرد هنگام بررسی یک صحنه تصادف، متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
هیشکی از شکم مادر دزد قاتل متولد نشد جامعه اونو اینجور بار اورده