بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد:

آرزویم پوشیدن لباس تیم ملی است

حامد عبداللهی گفت: امیدوارم بتوانم با درخشش در ادامه فصل، لباس تیم ملی را بر تن کنم.

حامد عبداللهی بازیکن فرش‌آرا در خصوص نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال و شرایط فرش‌آرای مشهد گفت: شرایط تیم در نیم‌فصل اول با وجود کمبود بازیکن فوق‌العاده بود و هدف تیم در پایان فصل، ارائه بهترین عملکرد توام با بهترین نتیجه است. از نتایج رضایت کامل داریم، گرچه شاید بهتر از این هم می‌شد نتیجه گرفت.

عبدالهی افزود: قطعا نقش کادر فنی و مدیریت در نتایج تیم خیلی تأثیر گذار بوده‌است. همدلی میان بازیکنان و مدیریت و کادرفنی نتیجه بهتری را هم در ادامه رقم خواهدزد.

بازیکن فرش‌آرا درباره حمایت تماشاگران گفت: نقش تماشاگران قطعا در بازی‌های خانگی خیلی تاثیر گذار است. آن‌ها در این نیم فصل واقعا سنگ تمام گذاشتند و انشالله حضورشان تداوم داشته باشد، همچنین امیدوارم شرایط حضور بانوان هم هر چه زودتر فراهم شود.

عبدالهی ادامه داد: به عنوان عضو کوچکی از تیم بزرگ فرش آرا تمام تلاشم را برای موفقیت این مجموعه مثل سال‌های گذشته انجام می‌دهم. هر کاری برای پیشرفت تیم محبوبم می‌کنم تا به جایگاه و نتیجه ایده آل برسیم.

این بازیکن با تجربه درباره آرزوی ورزشی خود گفت: مثل همه‌ی ورزشکاران دوست دارم لباس تیم ملی کشورم را برای یک بار هم شده بپوشم و البته بتوانم با تیم فرش آرا به قهرمانی لیگ برتر ایران برسم.

بازیکن گلزن فرش آرا درباره بهترین گلش گفت: بهترین گلی که زدم و خیلی دوست دارم گل دوم به مس سونگون در مشهد و در سالن بهشتی بود که به علیرضا صمیمی چیپ زدم و در نهایت بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیدیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار