نرگس عسکری زاده؛

متقاضیان آزمون دستگاه‌های اجرایی در انتظار تعیین تکلیف نیرو‌های جهاد کشاورزی

متقاضیان آزمون دستگاه‌های اجرایی کشور بعد از گذشت بیش از یکسال در انتظار تعیین تکلیف نیرو‌های سازمان جهاد کشاورزی مانده اند.

بسیاری از جوانان پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی علاقه‌مند به ادامه فعالیت در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی هستند به همین منظور از سال ۱۳۹۳ تاکنون دستگاه‌های اجرایی کشور آزمونی مشترک به نام " آزمون دستگاه‌های اجرایی کشور " برگزار می‌کنند. اما به گفته شهروند خبرنگار ما متقاضیانی که در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در تیرماه ۱۴۰۱ برای جهاد کشاورزی شرکت کرده اند بعد از گذشت ۲ سال همچنان بلاتکلیف مانده اند و با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام و خدا قوت من و تعداد زیاد دیگری از جوان‌های این سرزمین تیرماه ۱۴۰۱ در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برای سازمان جهادکشاورزی شرکت کردیم و پذیرفته شدیم و بعد از یک سال و نیم دوسال هنوز تکلیف ما روشن نیست و میگن به دلیل اینکه هنوز تامین اعتبار نشدید آغاز بکار نخواهید کرد تو را خدا شما از طریق سازمان برنامه و بودجه و اداره امور استخدامی پیگیر باشید که کی قرار است کد استخدامی برای ما صادر شود و ما شروع بکار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار