طارمی: نباید نسل‌های فوتبال را با هم مقایسه کرد/ اتحاد و همدلی رمز موفقیت ماست

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: اتحاد و همدلی رمز موفقیت ماست و این مهم را در سال‌های اخیر ثابت کرده‌ایم.

مهدی طارمی بعد از برتری چهار بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ در نخستین دیدار مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: بازی اول را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و با یک نتیجه خوب این دیدار را به پایان بُردیم. از الان باید خودمان را برای بازی با ازبکستان آماده کنیم چراکه دیداری به مراتب سخت‌تر از این بازی خواهد بود و باید در زمین آن‌ها به میدان برویم.

وی ادامه داد: رفاقت و همدلی نکته مثبت تیم ملی است، در تمام این سال‌ها نشان دادیم بازیکنان از همدیگر حمایت کرده و برای گل‌زدن خودخواه نبودیم. ما برای یک هدف مشترک تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم به این هدف برسیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در خصوص ناراحتی امیر قلعه‌نویی و فریاد‌هایی که کنار زمین بر سر بازیکنان می‌کشید، گفت: قلعه نویی از فرم بازی ناراحت بود، نیمه دوم و اواخر نیمه اول کمی بازی را دست کم گرفتیم و این ذهنیت باید درست شود. باید ۹۰ دقیقه با تمام توان بازی کنیم چراکه هدفمان مشخص است. شرایط خوبی در تیم ملی است و نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم.

طارمی در مورد شانس قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران و اینکه گفته می‌شود این نسل طلایی ایران است، تاکید کرد: فوتبال در گذشته یک مدل دیگر بود و الان به شکل دیگری دنبال می‌شود و نباید نسل‌ها را با هم مقایسه کرد چرا که این مقایسه از پایه غلط است. تمام تلاش ما این است که قهرمان شویم و این پتاسنیل را داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار