آموزش و مانور زلزله در بیش از ۷۰ مدرسه شاهرود انجام شد

رییس جمعیت هلال احمر شاهرود گفت: آموزش‌های طرح دادرس، «هر مربی، تربیت ۱۱۲ عضو آماده» و مانور زلزله طی ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲ در بیش از ۷۰ مدرسه در شاهرود برگزار شد.

عامریان روز پنجشنبه با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در مدرسه‌های شاهرود گفت: این دوره‌ها به منظور افزایش سطح آموزش دانش‌آموزان با مخاطره‌ها و حوادث مترقبه و آشنایی با هلال احمر و سازمان‌های امدادرسان برگزار شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان هلال احمر شاهرود طی ۶ ماهه نخست امسال برای افزایش آگاهی علمی و عملی اقشار مختلف مردم در مناطقی از این شهرستان ۵۰ کارگاه آموزشی برگزار کردند، گفت: این کارگاه‌های آموزشی با موضوع سلامت بانوان، پیشگیری از اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی، عفاف و حجاب، کمک‌های اولیه و نیاز محلی برگزار شد.

رییس جمعیت هلال احمر شاهرود با اشاره به اینکه ۹۱۵ میلیون ریال برای حمایت و درمان بیماران نیازمند این شهرستان در بازه زمانی بهار و تابستان ۱۴۰۲ به ۳۹ مددجو پرداخت شد، ابراز کرد: گروه‌های امداد و نجات این نهاد طی ۶ ماهه نخست امسال در بیش از ۲۱ مورد خدمات امدادی برای جست‌وجو و نجات گمشدگان در جنگل ابر، تصادفات جاده‌ای، خدمات‌رسانی در سیل منطقه پیرمردان و اجرای مانور فرضی در دستگاه‌های اجرایی شرکت کردند.

وی ادامه داد: ۸۱۵ پرس غذا شامل گوشت، غذای گرم و ساندویچ در اعیاد غدیر، قربان و روز عرفه بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار