محدودیت های ترافیکی راهپیمایی حمایت از غره در البرز اعلام شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اعمال محدودیت ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه در روز شنبه ۲۷ آبان ماه جاری در شهرستان های این استان خبر داد.

سرهنگ حمداله رحمتی پور گفت: به منظور برگزاری  مراسم محدودیت‌های ترافیکی در شهر کرج از ساعت ۱۴ روز شنبه آغاز می شود و تا پایان راهپیمایی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد که این محدودیت در کرج از بلوار امامزاده حسن (ع) از تقاطع مصباح تا امامزاده و بالعکس، .خیابان ذکریا رازی (حدفاصل تقاطع کارخانه قند تا سه راه خوابگاه) و بلوار شهید شریفی از میدان توحید به سمت امامزاده حسن (ع) اجرا شود.

رحمتی پور افزود: کارکنان پلیس راهور استان البرز با حضور حداکثری در این مراسم و به منظور تامین نظم و امنیت ترافیکی در محل برگزاری مراسم به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار گرفته تا عبور و مرور شهروندان تسهیل شود.

وی از مردم درخواست کرد ضمن همکاری با کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی از توقف و پارک خودروهای شخصی در محل‌های اعلامی اجرای محدودیت‌ خودداری کنند و هنگام رانندگی با توجه به تردد عابرین از عرض راه با توجه کافی به جلو و سرعت مطمئن برانند.

همچنین عابرین از محل‌های ایمن مشخص شده و گذرگاه های عابر پیاده تردد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.