۹۷۸ کارگاه به تعداد کارگاه‌های تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی افزوده‌ شد

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: ۹۷۸ کارگاه جدید در مدت یک‌سال گذشته به تعداد کارگاه‌های فعال تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در این استان افزوده‌ شد.

علیرضا حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: ۲۴ هزار و ۲۰۲ کارگاه تولیدی فعال اکنون تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی قرار دارد که تعداد این کارگاه‌ها نسبت به شهریور سال گذشته چهار و ۲۱ صدم درصد افزایش یافته‌ است.

وی ادامه داد: یک میلیون و ۴۲ هزار و ۹۵۸ نفر از مردم استان مرکزی تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که تعداد این افراد نسبت به شهریور سال گذشته ۴۳ هزار و ۸۶۹ نفر معادل چهار و ۳۹ صدم درصد افزایش یافته‌ است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ضریب پوشش (جمعیت تحت پوشش به جمعیت استان) سازمان تامین اجتماعی در این استان ۷۲ و ۹۶ صدم درصد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه و هفت صدم درصد افزایش یافته‌ است.

حسینی تعداد بیمه شدگان اصلی و تبعی استان مرکزی را به ترتیب ۳۲۸ هزار و ۱۶۲ نفر و ۴۷۳ هزار و ۴۶۹ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد بیمه شدگان اصلی سازمان تامین اجتماعی این استان امسال نسبت به پایان نیمه نخست سال گذشته چهار و ۵۳ صدم و تبعی سه و ۵۳ صدم درصد افزایش یافته‌ است.

وی تعداد مقرری بگیران سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی را سه هزار و ۱۶۵ نفر عنوان کرد و افزود: تعداد این افراد نسبت به شهریور سال گذشته ۲۴۲ نفر معادل هفت و ۱۰ صدم درصد کاهش یافت که کاهش تعداد این افراد ناشی از اشتغال مجدد آنان بوده‌ است.

۷۲ و ۹۶ صدم درصد از مردم استان مرکزی از خدمات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی برخوردار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.