بازدید هیأت آلمانی از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر

یک هیأت آلمانی به منظور بررسی زمینه‌های همکاری و سرمایه گذاری در بنادر مازندران، از بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بازدید کرد.

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران اعلام کرد: یک هیأت آلمانی متشکل از مدیران ارشد و نمایندگان شرکت هلدینگ حمل و نقل بین المللی اوراسیا، روز چهارشنبه در دیدار با سعید کیا کجوری مدیرکل و دیگر مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، درخصوص زمینه‌های همکاری و امکان بهره گیری از فرصت‌های سرمایه گذاری در این بندر گفتگو کردند.

این هیات سپس از تأسیسات، پسکرانه، زیرساخت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات موجود در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، بازدید میدانی به عمل آوردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در این دیدار با تشریح توانمندی ها، امکانات و زیرساخت‌های ایجاد شده در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در زمینه صادرات و واردات و ترانزیت انواع کالا و فرصت‌های سرمایه گذاری در این بندر، ابراز امیدواری کرد که شاهد همکاری بیش از پیش دو طرف در راستای افزایش تبادلات بازرگانی و ترانزیت بویژه در مسیر کریدور شمال-جنوب و همچنین سرمایه گذاری‌های مشترک در زمینه‌های مورد علاقه دو کشور باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار