تخصیص طرح به متقاضیان نهضت ملی مسکن در مینودشت

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در شهر مینودشت ۱۸۲ متقاضی فعال وجود دارد که تاکنون ۱۷۹ متقاضی تخصیص طرح شده اند.

مهدی ملک گفت: در شهرستان مینودشت بیش از ۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد چهار هزار و ۴۳۵ متقاضی واجد شرایط هستند.

او با بیان اینکه در این شهر دو و نیم هکتار زمین برای ساخت مسکن تامین شده، گفت: این اراضی قابلیت ساخت ۳۰۸ واحد را در قالب طرح نهضت ملی مسکن دارد.

ملک ادامه داد: در این شهر، طی دو سال ۹۰۶ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که هم اکنون مجموعاً ۲۲۰ واحد در حال ساخت است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: ۶ بلوک از این واحد‌ها در مرحله پی کنی و باقی آن در مرحله تجهیز کارگاه قرار است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در ادامه گفت: از مجموع واحد‌های در حال ساخت، ۴۸ واحد مسکونی در قالب گروه ساخت در این شهر در حال احداث بوده که بیش از ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ملک افزود: در مینودشت ۱۸۲ متقاضی فعال وجود دارد که تا کنون ۱۷۹ متقاضی تخصیص پروژه شدند.

او از احداث مسکن در این شهر به صورت خودمالک خبر داد و گفت: در حال حاضر برای ۱۰۱ واحد در مینودشت انعقاد قرارداد توسط بانک صورت گرفته که ساخت این واحد‌ها پیشرفت ۵۲ درصدی داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها از توافق با دانشگاه آزاد اسلامی برای الحاق سه و نیم هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در مینودشت خبر داد و گفت: با تامین این اراضی بخش قابل توجهی از متقاضیان مینودشتی تخصیص پروژه خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.