تاسیسات گازی ساختمان‌ها در لرستان مقاوم سازی می‌شوند

مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: مقاوم سازی زیرساخت‌ها به‌منظور تأمین پایدار گاز از اولویت‌های شرکت گاز استان لرستان است.

کرم گودرزی،در جلسه کارگروه مقام‌سازی که با حضور مسئول کارگروه مقام سازی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، اظهار کرد: مقاوم سازی زیرساخت‌ها به‌منظور تأمین پایدار گاز از اولویت‌های شرکت گاز استان لرستان است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا انجام مقاوم‌سازی ساختمان‌های ازنا، نورآباد، انبار کالا و همچنین تشکیل کارگروه مقاوم سازی شرکت گاز استان از اقدامات مهم این حوزه است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان به اهمیت نقش گاز در زندگی مردم اشاره و بر لزوم مقاوم‌سازی تاسیسات و با لحاظ حوادث طبیعی همچون سیل ، زلزله ، فرونشست زمین ، رانش و انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه برای مقابله با هرکدام از این حوادث تاکید کرد.

گودرزی بیان داشت: برنامه‌ریزی و اقدام لازم از نیازهای روز صنعت عظیم گاز است و باید با درس گرفتن از حوادث کشورمان و همینطور درس آموخته‌ها و تجارب سایر کشورها سناریوها و راهکارهای پیشگیری و مقابله با بحران‌های احتمالی را تعریف و اقدامات عملی انجام شود.

حمید میرزایی، مسوول کارگروه مقاوم‌سازی شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد: یکی از اولویت‌های شرکت ملی گاز ایران مقاوم سازی تاسیسات و ساختمان‌ها است که به همین منظور در جهت پایداری پایش شبکه گاز تشکیل کمیته فرونشت، رانش، گسل ها و انجام مش‌بندی بر روی شبکه در گازهای استانی در حال انجام است.

برچسب ها: گاز ، ساختمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.