اجرای ۷۰ ویژه برنامه هفته بسیج در بخش کنارتخته

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) از اجرای ۷۰ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در بخش کنارتخته شهرستان کازرون خبر داد.

سمیه علی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج حصرت خدیجه (س) با اشاره به جایگاه و منزلت بسیج در کشورمان، اظهار کرد: فرهنگ بسیجی برگرفته از اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی (ره) است که امروز به‌عنوان یک الگوی بی‌بدیل در سراسر دنیا مطرح شده است.

او ادامه داد: امروز تفکر و فرهنگ بسیجی مرز‌ها را در نوردیده و دشمنان را در بسیاری از عرصه‌ها زمین گیر کرده است.

 فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) سپاه ناحیه کازرون از مهمترین برنامه‌ها جهت اجرا در بخش کنارتخته شهرستان کازرون گفت و افزود: مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در بخش کنارتخته برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های علمی پژوهشی بسیج، جشنواره اقتصاد مقاومتی، تقدیر از بسیجیان در همه اقشار، یادواره‌های شهدا، نشست بصیرتی و روشنگری از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج دربخش کنارتخته شهرستان کازرون یاد کرد.

او بیان کرد: در هفته بسیج ویژه برنامه‌هایی را در سطح بخش کنارتخته برنامه‌ریزی کرده‌ایم که غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره‌های شهدای محله، خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، انجام مسابقات متنوع ورزشی و پیاده روی خانوادگی، رزمایش گروه‌های جهادی و اعزام به مناطق محروم از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

علی پور ادامه داد: برگزاری نشست‌های روشنگری، برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه، برپایی نمایشگاه کتاب، حضور حماسی بسیجیان در گردهمایی بزرگ روز پنجم آذر ماه، حضور باشکوه بسیجیان (حلقات صالحین) در مصلی نماز جمعه شهر، رزمایش مواسات و کمک مومنانه و ... از دیگر برنامه‌های هفته بسیج مطرح کرد.

او از اجرای ۷۰ویژه برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در این شهر خبر داد و تاکید کرد: بسیج خاص یک مجموعه نیست، بلکه یک تفکر و یک فرهنگ و شامل همه افراد می‌شود؛ چون بسیج خانه و مرجع مردم است و هر جایی که نظام و کشور اسلامی ما حتی در خارج از کشور نیاز به کمک داشته باشد این تفکر بسیجی است که به یاری می‌آید و تا پای جان در میدان حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار