بررسی اجرای مصوبات سفر استاندار خوزستان به شادگان

فرماندار شادگان گفت: روند اجرای مصوبات سفر استاندار خوزستان به شادگان در مسیر پایانی قرار دارد.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان گفت: با پیگیری مستمر استاندار خوزستان و تشکیل جلسات با مسئولین استانی خیلی از مصوبات در مراحل پایانی قرار دارد و امید می‌رود این جلسه نیز ضمن بررسی موانع و جمع بندی و اتخاذ تصمیمات نهایی کلیه مصوبات اجرا شود.

او می‌گوید: ساخت ۷۳ کلاس طی دو سال توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس مصوب گردیده بود که از این مجموع ۱۷ کلاس در حال ساخت می‌باشند که پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارند و انتظار می‌رود که مابقی احداث این کلاس‌ها در موعد مقرر به اتمام برسد.

فرماندار شادگان به مصوبه تامین تجهیزات دبیرستان شبانه روزی ندای رحمت اشاره کرد و گفت: تجهیزات مورد نیاز توسط شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی طی روز‌های آینده خریداری و ارسال می‌شوند.

به گفته او با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی شهرستان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انتظار می‌رود برای تامین اعتبار مورد نیاز جهت تجهیزات سرمایشی مدارس نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: ساخت پژوهش سرای دانش آموزی ابن سکیت بصورت مشارکتی توسط شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان در مرحله مطالعات اولیه و فنی مهندسی قرار دارد.

صالح زاده بر لزوم احیای ۱۰ هزار هکتار از اراضی دارخوین تاکید کرد و گفت: مطالعات و بررسی‌های فنی پروژه احداث ایستگاه پمپاژ زهکش در دارخوین توسط شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی انجام شده و در صورت صدور مجوز از ادارات مربوطه احداث این ایستگاه در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه اشتغال اغلب مردم این شهرستان در بخش کشاورزی است، گفت: با توجه به آغاز کشت پاییزه از سازمان جهاد کشاورزی استان انتظار می‌رود در تامین نهاده‌های کشاورزی اهتمام ویژه داشته باشند.

او همچنین با تاکید بر تکمیل پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت:با توجه به پیشرفت فیزیکی احداث مخزن بوزی و خط انتقال فاضلاب ایستگاه پمپاژ شماره ۷ خواستار تسریع در تکمیل این پروژه شد.

فرماندار شادگان به اجرای پروژه مسکن مهر اشاره کرد و افزود: این پروژه که سال‌ها رها و بلاتکلیف مانده بود با عنایت ویژه دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی در احداث واحد‌های مسکونی، هم اکنون پروژه مسکن مهر شادگان فعال شده و امیدواریم در اسرع وقت تعدادی از این واحد‌ها تحویل متقاضیان خواهد شد.

فرماندار شادگان در رابطه با مسئله اشتغالزایی گفت: با توجه به اینکه ایجاد اشتغال یکی از اولویت‌های دولت به‌شمار می‌رود، از محیط زیست استان همکاری و تعامل ویژه‌ای جهت صدور مجوزات لازم برای پروژه‌های اشتغالزایی شادگان خواستاریم.

صالح زاده با بیان اینکه خیلی از مصوبات سفر در حال اجرا یا در مرحله پایانی است، گفت: تمام مصوبات سفر استاندار محترم خوزستان به شهرستان ضمانت اجرایی دارند و از مدیران کل استانی خواست اقدامات لازم را جهت تسریع اجرای مصوبات انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.