طرح پاک‌سازی محله به محله در قشم

مدیر خدمات شهری شهرداری قشم از اجرای طرح پاک‌سازی محله به محله گفت:اجرای این طرح نقش بسزایی در ایجادسیما و منظر شهری مطلوب نگین خلیج فارس دارد.

محمد امین صالحی زاده مدیر خدمات شهری شهرداری قشم گفت: این طرح پاک‌سازی با هدف زیباسازی و ایجاد محیط سالم و مفرح در محدوده شهر قشم با مشارکت شهرداری و مدیریت خدمات شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در تمامی محلات این شهر اجرا می شود.

او گفت: این طرح پاک‌سازی محله به محله توسط جمعی از پاکبانان و نیروهای خدمات شهری انجام می‌شود و محله ای که اهالی آن در حفظ پاکیزگی بیش از دیگران کوشا باشند به عنوان محله الگو در حوزه نظافت معرفی خواهند شد.

مدیر خدمات شهری شهرداری قشم گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده این طرح هر هفته در یک محله شهر قشم اجرا خواهد شد و در نهایت، محلات الگو در اولویت اجرای طرح های عمران و خدمات شهری شهرداری سرزمین آب و آفتاب قرار خواهند گرفت.

صالحی زاده گفت: با اجرای کامل این طرح بیشترین پاک‌سازی و مطلوبیت در سطح محلات قدیم و مناطق مختلف شهر قشم ایجاد می شود.

او نخستین محله اجرای این طرح را محله ملاموسی شهر قشم عنوان کرد و گفت: این طرح با رویکرد نقاط کم برخوردار و حاشیه ای ۲۱ محله قدیمی این شهر با انجام کارهایی همچون لکه گیری آسفالت، هرس و جمع آوری درختان، نخاله برداری و تنظیف و نظافت عمومی با بهره گیری از توان تمام نیروهای موجود در شهرداری و نیروهای خدمات شهری به انجام می رسد.

مدیر خدمات شهری شهرداری قشم گفت: امیدواریم که با زمان بندی مناسب اجرای این طرح و همچنین با تلاش و همت تمام خدمتگزاران مردم در شهرداری، شورای اسلامی شهر، نیروهای مدیریت خدمات شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد و قشموندان شاهد تغییرات و دگرگونی های مثبت و سازنده در محلات این شهر باشیم.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب ها: پاکسازی ، محله ، قشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.