خزعلی: کشور‌های اسلامی نسبت به نسل‌کشی و آپارتاید در غزه اتفاق‌نظر دارند

معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: نقاط اشتراک زیادی با کشور‌های اسلامی در حوزه زنان و همچنین غزه داریم و این کشور‌ها نسبت به نسل‌کشی در غزه اتفاق‌نظر دارند.

انسیه خزعلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در جده دیدار‌های خوبی با دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی، نخست‌وزیر بنگلادش، وزیر خارجه اندونزی و مسئول حقوق بشر عربستان سعودی داشتیم و  کشور‌های اسلامی نسبت به نسل‌کشی و آپارتاید در غزه اتفاق‌نظر دارند.

وی افزود: نقاط اشتراک بسیار زیادی با کشور‌های اسلامی در حوزه زنان و همچنین غزه داریم و می‌توانیم همکاری‌های خوبی در این حوزه داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: قرار است در گروهی با عنوان خانواده بسیاری از مسائلی که مرتبط با بوم خانواده و نوع نگاه بومی در کشور‌های اسلامی به خانواده استریال همکاری‌هایی مشترکی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بسیاری از دانشگاه‌ها اعلام کردند که آمادگی پذیرش دختران فلسطینی و افغانستانی را که شرایط تحصیل برایشان فراهم نیست، دارند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: با بعضی کشور‌های اسلامی نیز همکاری‌هایی خواهیم داشت تا هزینه تحصیل این دختران تامین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار