آماده باش تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی در ماهشهر

فرماندار ماهشهر گفت: تا اواخر هفته آینده شاهد نزولات آسمانی پُر بارشی خواهیم بود و تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی، سازمان بنادر و صنایع پتروشیمی باید در آماده باش کامل قرار بگیرند.

 فریدون بندری گفت: در بندر امام خمینی (ره) اعتبارات قابل توجه بیش از ۵۰ میلیارد تومانی در بحث تقویت ایستگاه‌ها، ترانس‌های برق و پمپ‌ها پروژه تعریف و اجرا شده‌است.

او می‌گوید: در شهر چمران از طریق گزارشات و پایشی که انجام شد بحمدالله شرایط در بحث کاهش آبگرفتگی رضایتبخش است، ضمن اینکه در این زمینه، رفع انسداد خط ۸۰۰ را خواهیم داشت که مدیران مربوطه با نگاه ویژه تا فردا چهارشنبه بعدازظهر قبل از شروع بارندگی آن مشکل را برطرف نموده، همچنین کاسه نیزار‌ها خالی قرار خواهد گرفت تا ظرفیت و نگهداشت در بارندگی داشته باشند.

فرماندار ماهشهر ادامه داد : در بندرماهشهر پروژه‌های دفع آب‌های سطحی در سنوات گذشته انجام گردیده که جای تقدیر دارد و ضمن اینکه اداره آبفا پروژه شبکه فاضلاب را به موقع آماده و به بهره‌برداری رسید، در کنار آن، سیل شکن‌ها در روستا‌ها ترمیم شده و دو نقطه از مکان‌های بحرانی رودخانه جراحی که دیواره‌ها ریزش کرده بودند ترمیم شده و در این خصوص نیز نگاه ویژه سازمان آب و برق را می‌طلبد که با ایجاد دیوار‌های حائل جهت جلوگیری از ریزش در آینده هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

برچسب ها: بارندگی ، آماده باش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.