شرکایی شهردار اسدآباد شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد از انتخاب رئیس شورای اسلامی این شهر به عنوان شهردار جدید اسدآباد خبر داد.

حمیدرضا مرادی‌ضمیر گفت: در جلسه روز گذشته با کسب اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد از بین شش گزینه بومی، قاسم‌علی شرکایی رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

او گفت: با توجه به این انتخاب مقرر شد مکاتبات لازم با مدیر امور شهری و شورا‌های استانداری همدان به منظور صدور حکم شهردار اسدآباد انجام گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: با توجه به اینکه طی دو سال اخیر در رابطه با انتخاب شهرداران قبل که غیربومی شهرستان بودند، با مشکل مواجه شدیم این‌بار تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد این بود که یکی از اعضای شورا که نسبت به بحث اجرایی و مسائل عمرانی دارای تجربه بوده و از مشکلات شهرداری و شورا به خوبی مطلع است و دغدغه مردم را می‌داند، به عنوان شهردار انتخاب شود.

مرادی‌ضمیر با بیان اینکه قاسم‌علی شرکایی برنامه‌های بسیار جامع و قابل قبولی را به عنوان گزینه شهردار شدن ارائه داد، گفت: شرکایی متولد سال ۶۱ دارای تحصیلات کارشناسی معماری شهری بوده و دو سال عضو شورا، سه سال مربی اداره فنی‌وحرفه‌ای، دو سال مسئول دفتر مسکن مهر ۵۰۰ واحدی شهر اسدآباد، شش سال مدیرعامل شرکت فنی‌ومهندسی و نیز مدیر کارگاه‌های پروژه‌های مختلف و مشاور در امور پروژه‌های مختلف شهری، راه و ابنیه بوده و این‌ها را می‌توان از سوابق اجرایی وی برشمرد.

بهرنگ دالوند، شهردار سابق اسدآباد در خردادماه سال ۱۴۰۱ به طور رسمی به عنوان شهردار شهر اسدآباد معرفی و انتخاب شد که در ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲ استعفای خود را تقدیم شورا کرد و با تصمیم‌گیری نهایی بالاخره در سوم مهرماه اعضای شورای شهر با استعفای وی موافقت کردند.

برای انتخاب شهردار جدید به صورت موقت علی‌حسن امیدی از کارکنان شهرداری شهر به عنوان سرپرست این شهرداری انتخاب شد، طی کمتر از دو ماه گذشته شهرداری توسط سرپرست در حال مدیریت بوده است.

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.