وحیدی:

دشمن به دنبال مهندسی افکار عمومی است

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن به دنبال مهندسی افکار عمومی است، گفت: جنگ ترکیبی دشمنان علیه مردم با هدف ایجاد ناامیدی به شکست منجر شد.

احمد وحیدی، وزیر کشور در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه روایت پیشرفت و خدمات دو ساله دولت سیزدهم که در باغ موزه دفاع مقدس استان قم برگزار شد با اشاره به اینکه دشمنان تلاش بسیاری در یک جنگ ترکیبی برای ایجاد یاس و ناامیدی صورت می‌دهند، گفت: این نمایشگاه می‌تواند دستاورد‌های مختلف کشور در دو سال دولت را معرفی و مردم را آشنا کند.

وی بر روایت پیشرفت برای امید آفرینی در جامعه تاکید کرد و افزود: این نمایشگاه در جهت جهاد تبیین با حضور وزارت بهداشت، نفت، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت و سازمان انرژی اتمی در قم برگزار می‌شود.

وزیر کشور گفت: فلسفه روایت پیشرفت تنها نمایش پیشرفت‌ها و طرح‌های اقتصادی و صنعتی نیست، بلکه هدف جهاد تبیین و حرکتی ضروری برای امید آفرینی درربین نسل‌های جدید است.

وحیدی اضافه کرد: جهاد تبیین یک الزام و واجبی است و این روایت، روایتی مهم است که نشان می‌دهد کشور رو به جلو می‌روید و سنگر‌ها را فتح می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز درگیر جنگ روایت‌ها هستیم، گفت: دشمن روایت‌هایی را طراحی می‌کند تا خواست و القای خود را در ذهن‌ها ثبت کند.

وزیر کشور با بیان اینکه مسئله اصلی جنگ شناختی است، گفت: امروز استثمار فکری و به بند کشاندن فکر‌ها رو به رو هستیم.

وحیدی افزود: دشمن به دنبال مهندسی ذهن‌ها و جهت دهی به افکار عمومی است و روایت پیشرفت به دنبال روایت روند پیشرفت و حرکت برای ارتقا کشوراست.

وی با تاکید بر اینکه امروز در پیچ تاریخی هستیم، گفت: جمهوری اسلامی از تعیین کننده‌ترین کشور‌ها در پیچ تاریخی است.

وحیدی افزود: دشمن در اوج جنگ ترکیبی، حقوقی، منطقه‌ای، اقتصادی خود علیه ملت ایران شکست خورد.

وزیر کشور گفت: دشمن برای انتخابات برنامه ریزی و طراحی داشت و ملت ایران انتخاباتی مملو از حضور و امید عزت و امید آفرینی را خلق خواهد کرد.

وزیر کشور گفت: رژیم صهیونیستی در غزه حدود ۱۲ هزار نفر که بسیاری از آنان زن و کودک بوده‌اند را به شهادت رسانده‌است، مدعیان حقوق بشر کجا هستند و چرا دادگاه‌های بین‌المللی به این مساله رسیدگی نمی‌کنند.

وی افزود: این فجایع نقاب حقوق بشر را از صورت مدعیان دروغین آن برداشت، این جمهوری اسلامی است که در راه دفاع از مظلومان عالم ایستاده و در موضع اقتدار تعیین کننده‌است.

وزیر کشور ادامه داد: دشمن روایت برعکس را می‌خواهد چرا که از اقتدار امروز ایران به وحشت افتاده‌است،‌ امروز کشور شاهد رشد در شاخص‌های اقتصادی همچون تولید، صادرات، اشتغال و سرمایه گذاری است.

وحیدی گفت: صادرات نفت کشور به روزانه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نزدیک شده‌است، در بخش کشاورزی فقط ۱۵۰ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان اختصاص یافته‌است، در بخش عمرانی شاهد افتتاح مستمر طرح‌های خدمات و زیربنایی مورد نیاز مردم همچون راه‌های مواصلاتی هستیم، تعداد تخت‌های بیمارستانی روز به روز بیشتر می‌شود، ظرفیت تولید انرژی کشور رو به افزایش است و همه این‌ها بیانگر اقدامات مثبت دولت سیزدهم در ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم است.

وی افزود: این دولت به مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز توجه جدی دارد و برای کاهش آسیب‌های اجتماعی،‌ ارتقا سطح امیت و سایر بخش‌های مرتبط تمام توان خود را به کار گرفته است و خود شخص رییس جمهور بدون خستگی وسط میدان است و از سفر به این نقطه تا سفر به نقطه‌ای دیگر در سراسر جهان و کشور عزیزمان،‌ برای ارتقا جایگاه ایران در فضای بین‌المللی و حل مشکلات مردم در همه نقاط کشور، تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: چرا برخی نمی‌خواهند این افتخارات را ببیند، اگر به کشور علاقه دارید مشاهده می‌کنید که امروز ایران در همه بخش‌ها در حال پیشرفت است؛‌ امروز استقبال مردم از رییس جمهور در مناطق مختلف کشور نشان دهنده این است که مردم خدمات انجام شده را حس می‌کنند، دولتمردان نیز شاداب‌ و پرتوان‌تر از همیشه در میدان هستند و برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

وزیر کشور گفت:‌ قبول داریم که فشار بر روی مردم است اما این دولت برای حل مشکلات در میدان حاضر است و خود را متعهد به مهار تورم و رشد تولید و تلاش برای ارتقا سطح معیشت مردم می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: این دولت با اجرای طرح‌های بزرگی همچون اجرای نظام رتبه بندی معلمان، اجرای بیمه همگانی، افزایش میزان یارانه‌ها و مواردی مانند آن نشان داد از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم دریغ نمی‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.