استاندار:

تقویت روحیه کار و تلاش برای آبادانی سیستان و بلوچستان لازم است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه ارکان اجرایی استان اعم از مدیران و کارکنان باید با روحیه کار و تلاش در مسیر آبادانی و توسعه این خطه حرکت کنند.

  محمد کرمی  در نشست با مدیرکل و معاونان تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: پیشرفت، موفقیت و آبادانی از رهگذر کار، سخت کوشی و پشتکار حاصل می‌شود بر این اساس برای توسعه و رفع مشکلات باید روحیه کار و تلاش را در جامعه ترویج داد و تقویت کرد.

وی افزود: تمامی دستاورد و گشایش‌ها از مسیر کار و فعالیت‌های سخت کوشانه حاصل شده است، بنابراین وقتی مسوولیتی به فردی سپرده می‌شود باید از آن به نحو مطلوب برای خدمت به مردم استفاده کند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: استفاده موثر و حداکثری از توان فکری و عملیاتی نیروی انسانی در سیستم اجرایی استان باعث ارتقای بهره وری و نیز باعث انگیزه بخشی به کارکنان می‌شود که باید از سوی مدیران مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: با لطف و عنایت الهی و توجه ویژه مسوولان نظام جمهوری اسلامی ایران، سیستان و بلوچستان با شتاب و سرعت خوبی در مسیر توسعه حرکت می‌کند و ظرفیت‌های اشتغالزایی بسیاری در نقاط مختلف استان ایجاد شده که باید با تربیت و جذب نیروی کار بومی از این فرصت‌ها استفاده شود.

کرمی تاکید کرد: اقدامات انجام شده دستگاه‌های مختلف باید به صورت میدانی نمایان و برای مردم در جامعه قابل لمس باشد تا از این طریق امیدآفرینی و اعتمادافزایی شکل گیرد.

وی افزود: باید حضور جوانان و نوجوانان در تعاونی‌های دانش آموزی و دانش بنیان تسهیل شود، چون جوانان آینده سازان سیستان و بلوچستان هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست از هدف‌گذاری تشکیل ۱۳۴ شرکت تعاونی دانش آموزی تا پایان امسال خبر داد و اظهار کرد: حمایت از دانش بنیان‌ها و ترغیب طیف‌های مختلف برای ورود به بخش تعاون در سیستان و بلوچستان در حال پیگیری است.

خلیل احمد سلامی گفت: ۳۵ هزار و ۸۰۰ نفر تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان برای امسال تعیین شده است که تا امروز ۲۱ هزار و ۶۲ نفر در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار