آغاز به‌کار نمایشگاه تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و معدن و صنایع معدنی در شیراز

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از آغاز به کار نمایشگاه‌های تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و معدن و صنایع معدنی در شیراز خبر داد.

محسن نهاوندی گفت: دهمین نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی، تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته و دهمین نمایشگاه تخصصی سنگ‌های تزیینی، تجهیزات سنگبری و ماشین‌آلات وابسته به همراه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و نهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از امروز در سایت نمایشگاهی فارس آغاز به کار کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس افزود: تاسیسات ساختمان یکی از مهم‌ترین بخش‌های حوزه ساختمان است که نقش بسیار موثری در این صنعت ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها از سطح کیفی و کمی بسیار مناسب برخوردارند، ادامه داد: در نمایشگاه تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی بیش از ۵۰ شرکت حضور دارند.

نهاوندی با بیان اینکه ۳۴ شرکت نیز از استان‌های مختلف کشور در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی و سنگ‌های تزیینی حضور پیدا کردند، افزود: این عناوین نمایشگاهی در مساحت ۹ هزار مربعی سالن‌های حافظ، بهار و نرگس بر پا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بیان کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی‌ها و دانش روز در حوزه ساختمان و تاسیسات و معدن و صنایع معدنی است.

او در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز جمعه، ۲۶ آبان‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار