عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب در کتابخانه‌های عمومی کردستان

به مناسبت فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی، طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد در کتابخانه‌های عمومی استان کردستان اجرا می‌شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان اظهار کرد: طرح عضویت رایگان به مدت سه روز و در روز‌های ۲۳، ۲۴ و ۲۵ آبان ماه در کتابخانه‌های عمومی استان کردستان برگزار می‌شود.

معصومه حسنی خونسار بیان کرد: در طرح عضویت رایگان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه عمومی متبوع خود به صورت رایگان عضو این نهاد فرهنگی شوند  و به مدت یک سال از خدمات آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر مراجعه حضوری، امکان عضویت به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه «سامان» به آدرس اینترنتی www.samanpl.ir نیز امکان پذیر است و افراد می‌توانند از طریق این سایت کد عضویت رایگان دریافت کنند.

حسنی خونسار ادامه داد: علاقمندان پس از دریافت کد تخفیفی در روز‌های ۲۳، ۲۴ و ۲۵ آبان ماه سال جاری یه مدت یک ماه و تا ۲۴ آذر ماه فرصت دارند با همراه داشتن کدتخفیفی و مدارک شناسایی برای تکمیل فرایند عضویت به کتابخانه مورد نظر خود مراجعه فرمایند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان همچنین به طرح بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب در کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و افزود: این طرح در طول هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۳ لغایت ۳۰ آبان اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: در طرح مذکور، اعضایی که منابع امانی خود را همچنان پس از اتمام تاریخ امانت در اختیار دارند، می‌توانند با مراجعه به کتابخانه عمومی امانت دهنده، از بخشودگی جرایم دیرکرد برخوردار شوند. 


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.