وحشت صهیونیست‌ها از پیچیدگی میدان جنگ

رئیس سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان فاش کرد این رژیم در سه جبهه با مقاومت درگیر است.

هارون هالیوا، رئیس بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان فاش کرد که نیروهای زیر دست او به وظیفه ارائه هشدار درباره عملیات طوفان الاقصی عمل نکردند.

براساس گزارش المیادین، هالیوا در نامه‌ای خطاب به سربازان و کارکنان «ارتش» اشغالگر در بخش اطلاعات نظامی گفت: «پنج هفته از حمله حماس در ۷ اکتبر گذشته است. در اوج جنگ، بخش اطلاعات نظامی تحت رهبری من، مأموریت خود را انجام نداده است.»

او با اشاره به اینکه نبرد کنونی «فقط به نوار غزه محدود نمی‌شود»، با تأکید بر اینکه این نبرد دارای عرصه‌ها و جنبه‌های منطقه‌ای متعدد است، خاطرنشان کرد: این امر بر پیچیدگی آن می‌افزاید.

 رئیس نیروهای «امان» در پایان پیام خود تاکید کرد که «اسرائیل با دشمنانی از شمال، شرق و جنوب، از دور و نزدیک روبرو است».

 شایان ذکر است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گزارش دادند که «ارتش» اشغالگر این رژیم اکنون توانایی انجام مانور‌های زمینی عمیق در مرز شمالی فلسطین اشغالی با لبنان را ندارد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از کاهش اثربخشی حملات نیروی هوایی آن علیه شلیک تسلیحات ضد تانک حزب الله خبر دادند و خاطرنشان کردند که «هشدار‌های امروز در شمال (مرز لبنان) بیشتر از جنوب (غزه) بود».

او با تاکید بر پیچیدگی جبهه در شمال فلسطین اشغالی، با اشاره به اینکه اشغالگری «در شمال در حالت دفاعی قرار دارد و در حال دریافت ضربات و جراحات است»، تأکید کرد که حزب‌الله «تقویت و فنون نیروی هوایی» را آموخته است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۳۰ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
الحمدلله
دشمن اعتراف میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
به امیدی پایان صهیون در عالم هستی
آخرین اخبار