دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره ۶۰۹۰ شهید استان قم با مادر شهیدان زین‌الدین

فرمانده سپاه استان قم و اعضای ستاد برگزاری یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم با مادر شهیدان مهدی و مجید زین الدین در آستانه سالروز شهادت این دو شهید والامقام دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و رییس ستاد یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم، گزارش اجمالی از برنامه‌های انجام شده در دومین کنگره ملی شهدای استان قم و بازخورد‌های آن‌ها که در سال گذشته برگزار شد، خدمت این مادر معظم شهید تقدیم نمودند و همچنین توضیحاتی در مورد نحوه اجرای برنامه امسال که ۲۶ آبان‌ماه در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار می‌شود، ارائه دادند.

مادر شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین با تاکید براینکه شهدا هرگز منیّت نداشتند،گفت: کلام خدا، ائمه طاهرین و پیشوایان دینی که ادامه دهنده راه پیامبر اسلام و انبیا بودند، در اولویت شهدا قرار داشت و هیچ‌گاه دچار خودبینی و منیّت نبودند.

حاجیه خانم اسلام‌دوست با بیان اینکه شهدا از جان و مالشان گذشتند و به جبهه‌های جنگ رفتند، بیان کرد: قائله‌های خلق مسلمانان و کردستان از توطئه‌های دشمن و ضد انقلاب‌ها بود که با تدابیر آقا مهدی زین‌الدین خنثی شد.

مادر شهید با تاکید بر اینکه منیّت‌ها باید از بین بروند و وحدت فراگیر مسلمین در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی ایجاد شود، عنوان کرد: به ازای ریخته شدن هر خون بی‌گناه بواسطه جنایات و توطئه‌های دشمنان اسلام، یک درخت سبز روییده خواهد شد و حق نمایان می‌شود.

او با تصریح به اینکه باید مطیع فرمایشات، ولی امر مسلمین باشیم، تصریح کرد: تمام کار‌های ما می‌بایست برای خدا انجام بشود تا ان شاء الله سرباز حقیقی و واقعی امام زمان (عج) و نایب بر حقش باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار