کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۲۰ کیلو و ۳۵۰ گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی مراغه پس از تحقیقات فنی و علمی از فعالیت افرادی در زمینه تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در محلات مختلف شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با شیوه‌های خاص پلیسی و با هماهنگی مقام قضایی ۱۵ نفر عمده و خرده فروش و مصرف کننده را در محلات مختلف شهرستان دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از منازل و بازرسی بدنی و خودروی آن‌ها مقدار ۲۰ کیلو و ۳۵۰ گرم انواع موادمخدر به همراه چندین قلم اقلام ممنوعه و همچنین آلات و ادوات مصرف و توزین مواد را کشف کردند.

سرهنگ فارسی تصریح کرد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و  متهمان پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با تاکید بر اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی با توزیع کنندگان موادمخدر و مخلان امنیت و آرامش که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند در چارچوب قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر خانمان سوز مراتب را از طریق مرکز فوریت هاى ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.