معرفی برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی در شهرکرد

اختتامیه مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، همزمان با اختتامیه مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان چهارمحال بختیاری ۱۵ قصه گو به مرحله انتخاب آثار برای بخش کشوری راه یافتند و از ۱۲ قصه‌گو نیز تقدیر شد.

بر این اساس برگزیدگان، در بخش بزرگسالان، ملی (مدرن و کلاسیک) محبوبه علیدوستی رتبه اول از مرکز شماره یک را کسب کرد و لیلا جعفری رتبه دوم از مرکز فرخشهر و نرگس احمدیان رتبه سوم از مرکز جونقان را کسب کردند.

برگزیدگان ملی (مدرن و کلاسیک) بخش نوجوان این جشنواره را زهرا داوودی رتبه اول از مرکز جونقان، حدیث عجمی رتبه دوم از مرکز شماره ۲ و رقیه علیدوستی رتبه سوم از مرکز کیان را تشکیل دادند.


بیشتر بخوانید


در بخش بزرگسال آیینی سنتی، ژیلا مهندس سامانی از مرکز سامان رتبه اول و مریم حیدری از مرکز بن رتبه دوم را به خود اختصاص دادند، در بخش ملی- آیینی- سنتی نوجوانان نیز باران ربیعی از مرکز فرادنبه رتبه اول، ریحانه شاهینی از مرکز مجتمع، رتبه دوم و امیرمحمد موسایی از مرکز فارسان حایز رتبه شدند.

در بخش ملی پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها نیز منیژه ابراهیمیان از مرکز فرخشهر رتبه اول را کسب کرد و در بخش زبان اشاره سپیده ابراهیمی از مرکز مجتمع برگزیده بخش جایزه ویژه سردار سلیمانی شد و فاطمه آذری از مرکز بن نیز در بخش جایزه ویژه سردار سلیمانی برگزیده شد و در بخش جایزه لبخند، صغری عالیپور از مرکز سورشجان برگزیده شد. 

شایستگان تقدیر این جشنواره نیز در بخش ملی مدرن و کلاسیک بزرگسالان فرزانه صالحی از مرکز فارسان و شیما کوهپیما از مرکز فرادنبه بودند همچنین در بخش ملی مدرن و کلاسیک نوجوانان محدثه هاشمی از مرکز بن، شادی جعفری از مرکز هفشجان و مهشید نادری از مرکز بن به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش نوجوان ملی- آیینی-سنتی زهره محمدی از مرکز لردگان اسما محمدی از مرکز شماره ۳ و مهدیه نادری از مرکز بن شایستگان تقدیر بودند.

در بخش ملی پدربزرگ و مادربزرگ‌ها مریم اسکندری از مرکز جونقان و صدیقه راستی از مرکز فرادنبه شایسته تقدیر شدند.

سمیه ویسی از مرکز مجتمع نیز شایسته تقدیر در بخش سردار سلیمانی این جشنواره بود و جایزه ویژه رئیس مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی نیز به ملیکا همتیان عضو فراگیر مرکز شماره ۳ شهرکرد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار