شهروندخبرنگار سیستان و بلوچستان؛

شرط عجیب بانک برای دریافت وام فرزندآوری معضل شهروندخبرنگار زابلی شد

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصویری از انتظار طولانی مدت دریافت وام فرزندآوری و شرایط سخت بانک در شهرستان زابل سخن گفت.

مدتی است که موضوع تسهیلات بانکی فرزند آوری از سوی دولت اعلام شده و متقاضیان بسیاری در صف انتظار دریافت این تسهیلات هستند. اما این روز‌ها آن‌ها علاوه بر اینکه باید در صف‌های طولانی برای دریافت وام در انتظار بمانند، برخی از بانک‌ها با قرار دادن شرایط عجیب و سخت مشکلات متقاضیان را دو چندان می‌کنند. به گفته شهروندخبرنگار ما که برای دریافت وام به بانک ملت در شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان مراجعه کرده است، علاوه بر فراهم کردن ضامن، باید متقاضیان کارمند باشند تا به آن‌ها وام تعلق بگیرد .وی با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام من در مورد وام فرزند آوری از شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان پیام می‌دهم. با این قانون‌هایی که بانک‌ها برای دریافت وام گذاشتند، ما نمی‌توانیم وام دریافت کنیم. من در بانک ملت ثبت نام کردم بعد از اینکه نوبت ما شد به بانک مراجعه کردم. به من گفتند اگر خودت کارمند نیستی وام تعلق نمی‌گیرد و جدا هم باید با ضامن به بانک مراجعه کنید. به این صورت بنده را حذف کردند. دوباره به بانک کشاورزی مراجعه کردم و ۲۸۸ نفر جلوتر از من ثبت نام کردند. چند ماه دیگر فرزند من دو ساله می‌شود و وامی به ما تعلق نمی‌گیرد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


بیشتر بخوانید:

مشکلات دریافت تسهیلات فرزندآوری از زبان شهروندخبرنگار


شرط عجیب بانک برای دریافت وام فرزندآوری معضل شهروندخبرنگار زابلی شد

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای دکالی
۱۴:۴۲ ۱۲ دی ۱۴۰۲
طرح های جوانی جمعیت خوبه همان طوردرکل کشوراجرابشه من برای فرزندسوم خواستم ثبت نام کنم میگن اصلا به حوزه بلوچستان ایرانشهر تعلق نمیگیره خوب چرا؟واقعا محتاج وام وکمک دولت هستیم.
آخرین اخبار