استفاده از نیرو‌های کارآمد و توانمند اولویت اول در انتخاب مدیران سیستان و بلوچستان است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در هر جایگاه اولویت کار ما استفاده از ظرفیت نیرو‌های کارآمد و توانمند آن مجموعه است.

رضا شریفی در جلسه تکریم و معارفه مدیر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: همگان باید برای توسعه سیستان و بلوچستان در میدان، حرف کارشناسی بزنیم و صاحب نظر باشیم تا سیستم‌ها و دستگاه‌های بیرونی از ما تبعیت کنند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت اجتماعی سیستان و بلوچستان نسبت به سال‌های گذشته آرام‌تر و مطلوب‌تر شده، است، افزود: حوزه اجتماعی و سیاسی در استانداری به تمام موضوعات می‌تواند ورود کند چرا که تمام حوزه‌ها از جمله اقتصادی، امنیتی، سیاسی و اجتماعی یک بُعد سیاسی و اجتماعی دارند بر این اساس هیچگونه خط کشی نداریم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: یک سری تکالیف ممتاز بر عهده داریم که موضوع انتخابات در اولویت ما قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بر این باور هستیم که جابجایی و تغییر با نگاه تحولی در هر سیستمی لازم است، اظهار کرد: «علیرضا شهرکی» فرماندار جدید زاهدان که پیش از این در سمت فرمانداری شهرستان‌های خاش و سراوان و مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان و دبیر ستاد انتخابات استان خدمت کرده است، از این حیث فردی مناسب برای فرمانداری زاهدان محسوب می‌شود چرا که اتفاقات و تحولات زاهدان بر روی تمام استان اثر دارد.

شریفی با بیان اینکه در هر جایگاه اولویت کار ما استفاده از ظرفیت نیروی انسانی توانمند و کارآمد است، گفت: جایگزینی حوزه سیاسی نیز برای ما حائز اهمیت و پرچالش است برای جایگزینی این پست نیز پس از مشورت‌های صورت گرفته «ابراهیمی» به عنوان دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار