برترین‌های لیگ جهت یابی آذربایجان شرقی معرفی شدند

در پایان اولین دوره رقابت‌های لیگ استانی جهت یابی جام شهدای آذربایجان، برترین‌های این دوره از رقابت‌ها معرفی شدند.

ایوب اعتمادی با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ استانی جهت یابی گفت: این رقابت‌ها با عنوان جام شهدای آذربایجان و به مناسبت گرامیداشت کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور ۴۲ ورزشکار در قالب ۸ تیم از شهرستان های، تبریز، میانه، اسکو، سراب، جلفا و منطقه آزاد ارس در دو مرحله رفت و برگشت که مرحله رفت در کلانشهر تبریز و مرحله برگشت نیز در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس برگزار شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به منظور زنده نگه داشتن نام شهدای دفاع مقدس، به نام شهدای افتخار آفرین آن دوران مزین شده‌اند.

رئیس کمیته جهت یابی آذربایجان شرقی  در ادامه با اشاره به نتایج این رقابت‌ها گفت: در مجموع دو مرحله رفت و برگشت، تیم شهید آبگون جام قهرمانی را به خانه برد و تیم تیم شهید چراغی به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و تیم شهید فروزنده در جایگاه سوم ایستاد.

اعتمادی ادامه داد: همچنین تیم‌های شهید پای خسته، شهید باکری، شهید شهرام فر، شهید کسایی و شهید اشراف به ترتیب در جایگاه چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

وی ابراز کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی یاد و خاطره شهیدان اباذر جودت و اسمعیل باغی بیرق گرامی داشته شد و توسط مسئولان لشکری از خانواده ایشان تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.