بهروزی‌فر:

بازسازی پل‌های تخریب‌شده فومن این هفته به پیمانکار سپرده می‌شود

نماینده مردم فومن در مجلس گفت: راهداری پروژه ساخت پل‌های تخریب‌شده در سیلاب اخیر این شهرستان را این هفته به پیمانکار می‌سپارد.

خلیل بهروزی‌فر، نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شدت وقوع سیلاب و خسارات ناشی از آن در فومن و شفت در ۱۰۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است، به تشریح روند فعالیت دستگاه‌‎ها جهت جبران خسارات در این منطقه پرداخت.

او به آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده شهرستان‌های فومن و شفت در سیلاب اخیر اشاره کرد و گفت: وقوع این سیلاب ویرانگر باعث شد بافت روستا‌ها و زیرساخت‌ها از بین بروند و آسفالت و راه‌های داخل بافت و ۲ مورد هم پل ارتباطی محور اصلی منتهی به جاده و داخل روستا‌ها نیز تخریب شوند. 

به گفته نماینده مردم فومن در مجلس، همچنین در حوزه کشاورزی نیز آسیب‌های جدی وارد شده است کما اینکه در مزارع آبگرفتگی ایجاد شده و رسوبات و سنگریزه‌ها محصولات را از بین برد و باغ‌های چای برخی مناطق روستایی هم بر اثر رانش تخریب شدند. 

بهروزی‌فر افزود: از سوی دیگر آب زیادی وارد منازل مردم منطقه شد و مشکلاتی را برای اهالی روستا‌ها ایجاد کرد.

او تصریح کرد: با اینکه میزان خسارات وارد شده در این منطقه زیاد است، کار‌ها به کُندی پیش می‌رود و امیدواریم با هماهنگی که بین دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه در این زمینه وجود دارد مشکل عبور و مرور حل شود.

بازسازی پل‌های تخریب‌شده فومن این هفته به پیمانکار سپرده می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: همچنین از طریق خدمات زیربنایی که دستگاه‌های خدمات‌رسان ارائه دادند موارد محدودی که باقی مانده است نیز در ۲ روز آینده حل شود.

بهروزی‌فر یادآور شد: بر اساس پیگیری‌های مستمر فرماندار و درخواستی که ارائه دادیم، تأکید ما بر این است که دستگاه‌ها تا زمانی که کار خود را به اتمام نرسانده‌اند، این منطقه را ترک نکنند.


بیشتر بخوانید: قطع راه اصلی چند روستا در فومن


او همچنین گفت: هم‌اکنون شرایط بحرانی خاصی در این منطقه ایجاد شده است و باید برای رفع مشکلات ایجاد شده از قانون مدیریت بحران استفاده کرد و دستگاه‌ها مجازند بر اساس این قانون اقدام به موقع انجام دهند، چراکه در اینجا قوانین عادی نمی‌توانند راهگشا باشند و دستگاه‌ها باید متناسب با قانون مدیریت بحران کارخود را انجام دهند.

خلیل بهروزی‌فر، نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: تاکنون دستگاه‌ها با استقرار در این منطقه برخی نقاط تخریب شده را ترمیم کرده و به دلیل تخریب پل اصلی جهت تسهیل در تردد گذرگاه موقتی در محور اصلی ایجاد کرده‌اند.

بهروزی فر تصریح کرد: بر اساس وعده‌ای که داده شد، قرار است راهداری پروژه ساخت پل‌ها را این هفته به پیمانکار بسپارد تا کار ساخت و ساز این بخش را هم آغاز کنند.

منبع: خانه ملت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.