روسیه: استاندارد دوگانه غرب پس از غزه نمایان شد

یک مقام روسی در سازمان ملل تاکید کرد کشور‌های غربی در دفاع از جنایات رژیم صهیونیستی از چیزی فروگذار نیستند.

دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: «درگیری در غزه استاندارد‌های دوگانه کشور‌های غربی را آشکار کرد که نمی‌خواهند درباره آن بحث کنند و نمی‌خواهند اسرائیل را محکوم کنند. وقتی صحبت از اقدامات اسرائیل می‌شود، حتی جرات ندارند چیز‌ها را به نام واقعی خود صدا کنند.»

بیش از یک ماه از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین می‌گذرد. اسرائیل طی این مدت با بمباران خشونت آمیز علیه نوار غزه کرد که منجر به شهید شدن بیش از ۱۱ هزار غیرنظامی که بیشتر آن‌ها کودک و زن بودند، شده است. از سویی دیگر رژیم صهیونیستی با قطع آب، برق و سوخت و تشدید محاصره غزه حتی اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به این منطقه را نمی‌دهد. 

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی علاوه بر بمباران بیمارستان‌ها به تازگی بیمارستان الشفاء غزه را محاصره کرده و هرکسی را که از در بیمارستان بیرون بیاید با تک تیرانداز به شهادت می‌رساند.

در همین راستا روز گذشته محمد زقوت، مدیر کل بیمارستان‌های نوار غزه به الجزیره گفت: از شمارش شهدا و مجروحان به دلیل عدم دسترسی به آن‌ها عاجز هستیم. ما بر تقاضای خود برای انتقال سریع سوخت به نوار غزه تاکید می‌کنیم.

او همچنین از کشورهای خارجی علی‌الخصوص مصر خواست که آمبولانس‌ها را به مجتمع پزشکی الشفاء منتقل کنند و مجروحان و نوزادان نارس را نجات دهند، زیرا زمان برای نجات جان آن‌ها رو به اتمام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۰۹ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
غیر مسلمانان در آمریکا و کشورهای اروپایی از مردم غزه دفاع و حمایت می کنند ولی اما متأسفانه سران آذربایجان باکو جنایتکار همه جانبه با رژیم کودک کش صهیونیستی همکاری می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
این موارد دو رویی غربی ها بی نهایت زیاده و غربی ها از رو نمیرن .
آخرین اخبار