رونمایی از چند جلد کتاب در نهاوند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نهاوند گفت: به منظور گرامیداشت هفته کتاب رونمایی از چند جلد کتاب در حوزه انقلاب اسلامی، رمان و ادبیات اجرا می‌شود.

میلاد امینیان گفت: هفته کتاب از ۲۴ تا ۳۰ آبان برگزار می‌شود که در این زمینه بیش از ۲۰ عنوان برنامه از سوی انجمن کتابخانه‌های عمومی مرکز شهرستان و بخش‌ها اجرا خواهد شد.

او به مهمترین برنامه‌های در دست اجرا اشاره کرد و افزود: علاوه بر آغاز عملیات اجرایی احداث کتابخانه، رونمایی کتاب و نمایشگاه خوشنویسی در ارتباط با کتاب در کتابخانه عمومی گیان برپا می‌شود. 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نهاوند گفت: یکی از برنامه‌های قابل اجرا طرح " ایل من با من بخوان" است که با حضور عشایر و در داخل چادر‌ها انجام می‌شود و بر اساس آن یک بسته فرهنگی شامل نقل داستان، اجرای احکام و برگزاری مسابقات فرهنگی برای عشایر اجرا خواهد شد.

امینیان گفت: اجرای برنامه نمایشنامه‌خوانی با مشارکت تعدادی از اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان، نقد و بررسی کتاب‌های مفید از دیگر برنامه‌های این هفته در نهاوند است.

او برگزاری مسابقه کتابخوانی را از دیگر عناوین برنامه‌های هفته کتاب دانست و گفت: طی این هفته مسابقه کتابخوانی از کتاب بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با رژیم اشغالگر قدس و همچنین عملیات طوفان‌الاقصی در فضای مجازی اجرا می‌شود که اطلاع‌رسانی آن انجام شده است. 


رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نهاوند اجرای سنت اهدای کتاب را از جمله برنامه‌های هفته کتاب عنوان کرد و گفت: بر اساس این طرح امسال کتاب‌های آموزشی مرتبط با کنکور که توسط افراد به کتابخانه‌های اهدا می‌شود جمع‌آوری و به نام همان شخص نگهداری می‌شود. 

امینیان دیدار با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری جلسه مشترک بین انجمن‌های کتابخانه عمومی شهرستان و تجلیل از خانواده‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب عنوان کرد. 

او گفت: علاوه بر اجرای برنامه‌های کلی در شهرستان، هر کتابخانه عمومی نیز یک یا دو برنامه با محوریت گرامیداشت هفته کتاب اجرا خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.