از خودگذشتگی پزشک اصفهانی برای تغییر نام یک کوچه به نام شهید

دکتر مهدی اخوان در آستانه دهه نهم زندگی خود و پس از سال‌ها، کوچه‌ای که در اصفهان به نامش بود را با پیگیری، به نام شهید مرتضوی تغییر داد.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در صفحه شخصی خود در یک شبکه اجتماعی نوشت: دکتر مهدی اخوان در آستانه دهه نهم زندگی خود و پس از سال‌ها، کوچه‌ای که در اصفهان به نامش بود را با پیگیری، به نام شهید مرتضوی تغییر داد.


علی صالحی  در این یادداشت اضافه کرده: چقدر باید خودساخته باشی که بعد از چند دهه طبابت و در اوج دوره نیاز ماندگاری، تنها یادگار باقی مانده‌ات بر تن شهر را با دستان خودت به نام یک قهرمان بزنی؟ دکتر مهدی اخوان در آستانه دهه نهم زندگی‌اش و بعد از سال‌ها کوچه‌ای که در اصفهان به نامش بود را با پیگیری، به نام شهید مرتضوی تغییر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
این چه معنی داره یک کوچه رو که هزاران نفر به یک اسم می‌شناسند و آدرس می‌دهند یهویی عوض بشه!! حالا این دکتر عزیز احساس بزرگی داشتن که خود باشند البته به رحمت خدا میرفتن نام کوچه هم عوض میشد، شهید بزرگ و عزیزه ملت هستش و یادبود و گرامیداشت نام دوم برای یک کوچه درست نمی‌باشد. می‌شود اینچنینی نام گذاشت که کوچه اخوان مزین بنام شهید مرتضوی، و شهرداری هر کوچه ای که مزین بنام شهیدی بود امتیازات خاصی قرار بدهد و الخصوص خانواده شهید.
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۱۰:۱۶ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
جمهور ملت ایران و من هم بعنوان یکی از این جمهور ، این دکتر با شخصیت و خوب را که نمی شناسیم ولی وقتی حرف از مهاجرت و ... درباره قشر پزشک و پرستار و.... را می شنویم و مضطرب می شویم و می بینیم که این نوع پزشکانی هم وجود دارند که با تمام مشکلات مادی و معنوی موجود ، می سازند و ایثار می کنند ؛ خوشحال می شویم ؛ وتنها آن کاری که برایمان مقدور است یعنی دعا برای سلامتی ایشان و خانواده ی محترمشان و مغفرت برای گذشتگان شان می فرستیم؛ دآدآر حکیم یارت باشد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
چقد فهم و شعور درک بالایی داره مرحبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
دهه نهم؟
-
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
آفرین به این مرد بزرگ پزشک که نام کوچه را از نام خود با نام شهید تغییر داد اینجوری در قلب ها ماندگار شد
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
احسن به این پزشک اصفهانی از خود گذشته افرین