بلاتکلیفی سهامداران شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از بلاتکلیفی سهامداران شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی خبر داد و درخواست رسیدگی کرد.

شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی متشکل از سهام‌داران عدالت، از تیر ماه ۱۳۹۹ وارد بورس شدند و با تقاضای بسیاری نیز مواجه شدند. اما به گفته شهروند خبرنگار ما نماد‌ها را بسته اند و سهامداران با مشکل مواجه شدند. برای رفع این مشکل مجامع شرکت‌های سرمایه گذاری استانی باید برگزار شود که تاکنون برگزار نشده است.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها

با سلام و عرض ادب، قریب به دو سال است شرکت‌های سهام عدالت استانی که در بورس خریداری کرده ایم تعلیق شده و امکان خرید و فروش میسر نیست. سازمان بورس نیز بار‌ها اعلام کرده به دلیل عدم تشکیل مجامع عمومی این شرکت‌ها توقیف شده اند، درحالیکه خود سازمان متولی برگزاری مجامع سهام عدالت بوده است و نتوانسته طی دو سه سال گذشته حتی یک مجمع ساده برگزار کند این درحالیست که اختیارات کامل برای برگزاری مجامع به سازمان بورس و شورای عالی بورس تنفیذ شده است. حال سهامدارانی که بخش اعظم پول خود را در سهام عدالت استانی سرمایه گذاری کرده اند به پول خود دسترسی ندارند. لطفا پیگیری بفرمایید.


سلام عرض ادب. در خصوص سهام عدالت استانی که چندساله بستند و هر روز وعده‌های میدهند و اینقدر از تورم عقب افتادیم صحبتی کنید. تشکر


سلام، لطفا یک گزارش درباره تعیین تکلیف سهامداران بورسی خریدار سهام عدالت استانی از سازمان بورس تهیه کنید چرا سهامداران از تابلوی بورس سهام خریده اند و سازمان بورس با گذشت ۶۳۱ روز هیچ کاری انجام نمی‌دهد و هیچ صحبتی درباره این سهامداران بورسی شرکت‌ها نکرده است؟


با سلام، سهام شرکت‌های سرمایه گذاری استانی را از بورس خریدیم در سال ۱۳۹۹. بورس بخاطر توزیع سود سالانه نماد‌ها را بست باید نهایت ۳ تا ۴ روز بسته می‌شدند، ولی الان ۲ سال هست که نماد‌ها باز نشدند و ماندیم چیکار کنیم  لطفا از سازمان بورس پیگیری کنید نماد‌ها هر چه سریعتر باز شوند پولمان را لازم داریم.


سلام. من و چند هزار نفر سهام شرکت‌های استانی سهام عدالت را ۲ سال پیش از بورس خریدیم و الان سازمان نماد‌ها را بسته و هیچ سازمانی پاسخگو نیست. اگر این نماد‌ها مشکل داشت نباید از اول وارد بورس می‌شد. از باشگاه خبرنگاران درخواست دارم پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
باسلام برخی از ازسال های قبل سهام شرکت سرمایه گذاری سامان گستر اصفهان را خریداری نموده ولی شرکت درمورد سهام وسود سهام آن اطلاع رسانی نگردیده است لطفا دراین زمینه نیز رسیدگی واطلاع رسانی به سهامداران صورت پذیرد تشکر
آخرین اخبار