صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۳ آبان

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ادامه تظاهرات بر علیه صهیونیست‌ها در اروپا و تدوین طرح جامع توسعه ۵ ساله سواحل مکران پرداخته‌اند.

ادامه تظاهرات بر علیه صهیونیست‌ها در اروپا، تدوین طرح جامع توسعه ۵ ساله سواحل مکران و پیام‌های همراه با خواهش و تمنای آمریکا خطاب به ایران از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.

روزنامه جوان

روزنامه اطلاعات

روزنامه کیهان

روزنامه دنیای اقتصاد

روزنامه آرمان امروز

روزنامه آرمان ملی

روزنامه آفتاب

روزنامه ایران

روزنامه همشهری

روزنامه جام جم

روزنامه شرق

روزنامه ابتکار

روزنامه خراسان

روزنامه وطن امروز

روزنامه خبر ورزشی

روزنامه گل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
از اُستادم پرسیدم چرا معجزه نمیشود اُستاد گفت شما چطورنمی بیند ۷ اُکتُبر یک معجزه تمام عیار بود افشا وپوچ بودن قدرت صهیونیسمها وآمریکا وانگلیس وفرانسه وآلمان وجود نداشتن سازمان ملل وحقوق بشر افشا کردن اندیشمندان چُرتی که برای شُهرَت دارش میکنند ودولتمران خائن که برای پرستیژ شخصی درسازمان ملل به کشورهایشان خیانت میکنندکشورهای عربی که برای بقاء خودبه ملتهایشان در پشت پرده خیانت میکننداینها همه افشا شد وفقط پول این قدرتهای پوشالی را بوجود آورده حالا ملتها بیدار شده اند ورسانه ها موظف به بیدار کردن بقیه ملتها میباشند تا دولتهای خائن به خود را شناسایی وسرنگون کنند و دنیایی از معرفت جایگزین کنند اگر ملتها مخصوصا کشورهای عربی بااینکه فهمیدند که اسرائیل هیچ بوقی نیست از آن طرفداری و نوکری آنرا بکنند دیگر هر بلایی که به سرشان بیاید حقشان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
شریعتمداری دیگه بستن تنگه هرمز و تونلهای غزه و موشکهای نقطه زن و ..... را بی تاثیر‌ دیده‌ فقط گیر داده به برانگیختگی افکار عمومی علیه اسراییل‌ که قراره محوش بکنه‌ !
خدا خودش اینها را شفا بده که اینقدر مضر بحال جامعه هستند
حالا‌ فقط گیر داده به اینکه‌
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۴۹ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
با سلام، تخصیص ارز ترجیحی تعادل بازار را بر هم می‌زند و ظاهراً به مصارف دیگر می‌رسد. لذا تاثیری در عرضه کالا های مورد نظر آن، ندارد، بلکه موجب کمبود تولید داخلی آن کالا ها می‌گردد. تا زمان سامان یافتن عرضه و تقاضا، بهتر است از رویه تخصیص یارانه استفاده و ارز ترجیحی حذف شود.
آخرین اخبار