اعتراف رسانه‌های صهیونیست به کاهش اثربخشی رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله

رسانه‌های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب اعتراف کردند که اثربخشی حملات نیروی هوایی اسرائیل علیه گروه‌های ضد تانک حزب الله در حال کاهش است.

به نقل از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی همچنین اذعان کردند که ارتش این رژیم اکنون توانایی انجام رزمایش زمینی عمیق در مرز شمالی با لبنان را ندارد.

به اذعان این رسانه‌ها، هشدار‌های روز یکشنبه در مرز‌های شمالی بسیار بیشتر از هشداری بود که در جنوب (در غزه) روی داد.

رسانه‌های صهیونیستی در اعتراف تلخی دیگری اذعان کردند که حزب الله استحکامات جنگ و فناوری‌های نیروی هوایی را به خوبی می‌داند.

منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند که شمار مجروحان رژیم صهیونیستی در جراین حمله حزب‌الله به ۲۹ تن رسیده است.شبکه المیادین می‌گوید، این افراد در حمله موشکی به شهرک دوویو در "الجلیل الاعلی" زخمی شده‌اند.

این خبر درحالی منتشر می‌شود که دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی پیش گفت: تمرکز ما بر جبهه غزه است.وی در بخش دیگری از سخنانش به رجزخوانی علیه حزب‌الله ادامه داد و افزود: حمله به اهداف حزب‌الله ادامه می‌دهیم و آسیب زدن به غیرنظامیان اسرائیلی در "دوویو" بسیار خطرناک است.

هگاری بدون اشاره به حملات بی وقفه به غزه مدعی شد: دولت لبنان و مردم آن مسؤول اقدامات حزب‌الله هستند.وی در ادامه ادعا‌های خود علیه حزب‌الله گفت که این گروه تاوان بزرگی را در برابر هر حمله به اسرائیل متحمل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گم نام
۰۱:۰۹ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
بسم رب شهدا و صدیقین
چند نکته:
۱- دارا بودن میدان گازی نزدیک به غزه که اسرائیل نیاز وافر به اون دارد
۲- در صورت وقوع جنگ لبنان با اسرائیل ،احتمال تسلط بر منابع گازی کاریش و دیگر منابع گازی لبنان، توسط اسرائیل
۳- عدم حمایت اردن و مصر از فلسطین به دلیل صادرات گاز (ال ان جی) اسرائیل به این ۲ کشور ونیاز مبرم و کلیدی آنها به انرژی توسط میادین گازی تامار و لویاتان
۴- حمایت بی قید و شرط کشور های آلمان و بریتانیا و فرانسه و جمعا اتحادیه اروپا از اسرائیل به دلیل توافقات گازی آنها با اسرائیل .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
ای کسانیکه برای غش کردن یک دختر در تهران سروصدا نمودید آیا با دیدن هزاران زن باردار و دختربچه های زیر آور که فریاد می زنند ولی کسی نمی تواند پیکر زخمی آنها را از زیر آورهای سنگین بتنی در غزه خارج کند و زنده زنده در حال جان دادن هستند وجدان سنگی شما را آزار نمی دهد؟؟؟ واقعا این سکوت شما هیچ منطق و توجیحی ندارد. قطعا دستان شما در خون این 12.000 نفر انسان بیگناه آلوده است و فقط خدا باید جواب قساوت و سنگدلی شما را بدهد. نفرین ابدی بر شما باد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
تا دیروز میگفتید نمیتونه زمینی به غزه حمله کنه ? ولی الان غزه رو تقریبا گرفته
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۷:۵۸ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
کشتار و غزه رو باخاک یکسان دارن میکنند. آمریکا هم پشتش. دنیا کرو کور و لال
آخرین اخبار