تلاش برای افزایش مشارکت سالمندان در مسائل اجتماعی

رئیس سازمان بهزیستی گفت: سند سالمندی در حال پیگیری است و همکاران ما تلاش می‌کنند افزایش مشارکت سالمندان را در مسائل اجتماعی داشته باشند.

علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی در آئین بزرگداشت روز سالمند که با حضور بازنشستگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: سند سالمندی در حال پیگیری است و همکاران ما در سازمان بهزیستی تلاش می‌کنند افزایش مشارکت سالمندان را در مسائل اجتماعی داشته باشند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: جامعه بزرگ بازنشستگی در ایران دارای جایگاه مهمی است و این جامعه ذخایر نخبگانی و فرزانگی ما هستند. با کمک جامعه بازنشستگی می‌توان خط مشی و نقشه راه را به نسل جوان منتقل کرد.

قادری افزود: با استقرار دولت مردمی و تأکیدات رئیس جمهور کرامت بخشی به قشر بازنشسته و سالمند در اولویت قرار گرفته است. سند سالمندی در حال پیگیری است و همکاران ما در سازمان بهزیستی تلاش می‌کنند افزایش مشارکت سالمندان را در مسائل اجتماعی داشته باشند.

قادری در پایان گفت: بیش از ۷۰ بنیاد فرزانگی دارای مجوز از سوی بهزیستی ابلاغ شده است و سازمان بهزیستی از بازنشستگان و همچنین بازنشستگان وزارت فرهنگ می خواهد به این جامعه بپیوندند.

این آئین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و جمعی از بازنشستگان این وزارتخانه برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار