هیچ یک از ابنیه فنی بر اثر سیل در محور‌های اصلی کشور تخریب نشده است

مدیرکل تجهیزات سازمان راهداری گفت: هیچ یک از ابنیه فنی از جمله پل و تونل بر اثر سیل در محورهای شمالی کشور تخریب نشده است.

بهرام نیا، مدیرکل تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت:  خسارت  سیل وارد شده به استان گلستان هنوز برآورد نشده است و در حال حاضر  خوشبختانه هیچ یک از ابنیه فنی از جمله پل و تونل در این محور تخریب نشده است.

به گفته وی بر اثر سیل در حال حاضر تنها محور چمن بید _جنگل گلستان در حوزه خراسان شمالی که تنها محوری است که شمال کشور را به مشهد متصل می کند مسدود شده و بخشی از جاده در این محور تخریب شده که نیاز به بازسازی و زیرسازی دارد.

او می گوید: تا روان شدن ترافیک در این محور  مسافران باید از محورهای جایگزین تردد کنند تا محور و جاده موقت در این بخش ساخته شود. اما در حال حاضر خساراتی از جمله شکستگی و آبگرفتگی و آسیب به پل ها در این بخش وارد شده که باید اصلاح شود. این محور در حال بازگشایی و بازسازی توسط نیروهای راهداری است که امیدواریم ظرف چند هفته آینده بازگشایی شود.

گفتنی است روز گذشته رئیس سازمان راهداری از محور چمن بید جنگل گلستان بازدید داشت که اعلام شده بود تا سه هفته آینده این محور بازگشایی خواهدشد.

داریوش امانی در بازدید از محور سیل زده چمن بید - جنگل گلستان اظهار کرد: محور چمن بید - جنگل گلستان از نظر راه ارتباطی استان‌های خراسان شمالی و گلستان بسیار حیاتی است و پیش‌بینی می‌شود با فعالیت‌های شبانه‌روزی راهداران و دستگاه‌های اجرایی طی سه هفته آینده بازگشایی شود.

برچسب ها: سیل ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.