پزشکیان در جمع خبرنگاران:

به رد صلاحیتم اعتراض نمی‌‎کنم

عضو کمیسیون بهداشت گفت: به رد صلاحیتم برای انتخابات مجلس اعتراض نخواهم کرد.

مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در واکنش به رد صلاحیت خود در جمع خبرنگاران گفت: گفتند ما به نظام اعتقاد عملی نداریم؛ حال کسانی که آنجا نشستند سابقه ما را در اعتقاد دفاع از نظام را ببینند اگر قابل قیاس بودیم ما را حذف کنند.

وی اظهار کرد: به رد صلاحیتم اعتراض نخواهم کرد و کاری به آن‌ها ندارم و از نظر من قابل هضم نیست که افرادی بیایند به ما که تمام زندگی و عمر خود را برای انقلاب گذاشتیم و تلاش کردیم آن‌وقت بگویند، عدم اعتقاد عملی به نظام! و آن‌ها که اعتقاد داشتند چه کسانی هستند نمی‌دانم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: اگر آن‌ها که برای مردم و دغدغه‌ی آن‌ها تلاش می‌کنند رد صلاحیت می‌شوند دیگر کسی در این انقلاب نمی‌ماند که بتواند از آن‌ها دفاع کنند و سرمایه اجتماعی را از دست می‌دهند.

پزشکیان گفت: آن روندی را که در پیش گرفتند و به سادگی صلاحیت‌ها صورت نمی‌گیرد طبیعتا مشارکت را پایین می‌آوردند به علت اینکه کسی نمی‌ماند رای بدهد. کسانی را خود انتخاب کردند بیایند مجلس، پس دیگر چرا انتخابات برگزار می‌کنند پس همان افراد بیایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۱۴:۵۴ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
درود به شرفت !!!باید به چنین افرادی خواهش والتماس کرد تا وقت بگذارند وبیایند از حق وحقوق مردم دفاع کنند نه اینکه بخواهند با پاچه خوار وبستن چشم به روی حقیقت وارد مجلس شوند !!!درود به شرف نمایندگان تبریز که همه آنها رد صلاحیت شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
هی مشارکت پایین رو وسط نکش اقای پزشکیان..همون بهتر مشارکت پایین باشه ولی یک ادم های انسان و درست و حسابی بیان رو کار..کسانی ک بفکر مردم باشن..نه همش سیاسی کاری کنن.. باندازه کافی ب قول خودت خدمت کردی،حالا برو کنار بزار میدون رو بدن ب جوان ها..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
پزشکیان مثل اردوغان می ماند حرف و عملش یکی نیست بسیار مکار است فقط بلده کارها وحرفهای ناپسندی را توجیح کند این مدل آدما به‌درد مردم و مجلس نمیخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
ی زمانی امثال تو وقتی اینا تو مجلس نائب رییس بود داشتین پرستششون میکردین حالا شدن مکار ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
رد صلاحیت امثال پزشکیان بخاطر اینست که اصلاً نمیداند در کجا قرار دارد و آیا سیاست را می شناسد یا نه که اگر میشناخت نمیگفت باید باید FATF را تصویب کرد خودش اعلام کرد نمیداند FATF چیست و چه کاربردی دارد . باید به شورای نگهبان حق داد که رد صلاحیت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ایران دوست
۱۲:۱۵ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
ما هرچی میکشیم از خائنینی است که خودشونو مردمی و مدافع حقوق مردم میدونن.....شما خودتو چند ساله خوب به همه نشون دادی.
از شورای نگهبان بسیار متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
اجازه بدید افراد دیگری هم بیایند. چرا همیشه یه عده ای باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
اگر اکثریت هم رأی جنابعالی هستن ، پس چرا ایشون نباید تأیید صلاحیت میشد ؟! اجازه میدادن بیاد و شما که اکثریت هستید به دیگری رأی می دادین . آیا شورای نگهبان به بصیرت و انقلابی بودن مردم شک داره ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
پانترک بودن اعتراض دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
برو تو اینستاگرام و یوتیوب
آخرین اخبار